♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 26, 2009

Windu sama kamu....

Hubby yang suggest nak gi jumpe si Kecik tu...windu katanya, huhuhu...aku pun windu sama tapi tak terungkap dengan kata2...kekeke...

Lepas kami gi Pasar Malam, Bayan Baru kejap ronda2 beli motan ngan manggis coz nak berkelah kat rumah si Kecik tu....but sayang err picca masa berkelah iteww aku tak sempat nak snap. Duk layan perasaan...hahaha..


Ni lah si Kecik yang tomei iteww......korang pun sudah tahu kan....


Happy nye dier.....suker la tu dh sehat s'penuhnya
dari Demam Campak..


Tasya & Emysha wif Me..

Dah lepas lah windu ini ......nnti kite jumpa lagi ek this weekend. InsyaAllah...

Kami lepak2 rumah adik ipar aku lebih kurang sampai pukul 10.30pm dh...penat gak la byk jalan byk makan...kekeke...

2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Emysha tu betul2 cam muka hubby Zura, kn..(tp emysha tu kulit putih sket..ngeh2, jgn marah yek zura)
Sapa yg adik hubby? Mak ke..pak emysya tu?

~zuraiwan~ said...

CINTAMANISZ~ye ka kak sm betui ek...aaa kulit hubby gelap skit, dia ikut zura la tu putih..kekeke..
~kak....adik hubby Maknye...