♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, June 16, 2009

Nak Itut...Nak Itut...Huhuhu..



Wahhh....pagi2 lagik aku kejutkan korang semua dengan tangisan baby...huwaaaaaaaaa. Nak Itut....Nak Itut...Nak Itut....hahahaha..
Nasib baik cute muka baby tu sedang crying....kalau muka aku la...kakaka..
SAJA2
Actually My Prince aku gi Kuala Lumpur rini.....kalu aku coti la...aku ikut jerkk..TAPI dier gi tu sebab tugas daaa....pergi satu hari sajerr...
Semoga hubbyku sayang selamat dalam perjalanan pergi dan kembali ke pangkuan PermaisuriMu...(ayat2 yang t'lampau ke..kakakaka)

20 comments:

zue_annie said...

amboi ayat...x tahan aku kekekke..xpa2 jgn sedih..kalu kita redha suami kita g kerana bertugas n bnda yg elok kita dapat pahala... :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Zue~ kekeke..aaa aku redha dia gi kerna tugas kan...sj je aku yg gatai nk itut...hahaha

Dee said...

x biasa kena tinggal ke? sygkan isteri tinggal2kan..hehehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~kite besa kena tiggl dh hubby gi kursus smiggu pun ade...best gk kalu bleh jln KL ni..kakaka. sj aku gatai nk itut..kwang2

♥ Che NamNam ♥ said...

nasibbbbb sehari kann..sebulann kaluu haruss gersangg...huhuuu

wehh haku tak tipu 4 dan 5hb julai haku datang penang..haku nak jumper ko..sila clearkan semua temujanji ko yg lain yerk..mayb dalam 5hb kiter jumper..kejap pon its ok,at least kiter leh jumper..ok stuju..?stuju kalu roger haku tau..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

shiela~kurang asam tul ko...gersang lak..

ok la...ko mmg x tipu aku caya..hahaha...ok kite set nnti..aku try arrange ngan Hero aku tu la..

Gieyana said...

rugi ar ko x pegi..knp x itut...amik EL ker @ MC ker..naik keta jabatan ker keta sendiri tue?

Mrs. Simplicity said...

korang laki bini ni mesti romantik. heheh...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~mmg kalu bleh nk ikut err...tp sbb pk dia gi sbb keja..gi ngan keta jabatan err...p 3org je..dia ajak aku jom err..aku mls lak nk amik EL..keke

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

alyyani~kakakaka..romantik selalu..ala, semua laki bini romantik kan..

attyfir said...

takpe sehari jew..hheeheh e

Suzana Ikram said...

klu zana la mesti ikut. amik EL.
zura sabar jek. 1 ari je.. klu camne bole rindu-rinduan sekali jmpe mesti best.. wakaka...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

atty's~ x per kite tak mende lah...sj nak merenggek cam budak kecik..kekeke..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ikiqzana~kekeke..x per err gi buat keja kan..
aaa bleh rinduan2 ek..keke..kalu dkt x windu err...wakaakaka

Neeza.Areef said...

bunyi ayat cam bsedih beno kena tinggal..wahahahha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

neezareef~hahahaha...sj gatai lak rini..nk buat ayat sedih..kakaka

10 said...

ishhh.... ishhhh... len kali ikut je jangan x ikut... kikikikikiiiiii...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

10~hahaha...susah la nk itut...dia gi buat keja..len kali ada rezeki trn kl err

Suziey Ahmad said...

haaaahaha..ko mmg terlampau tau..adeiii...sabo je aku baca..ekekk:D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~nk gelak guling2 aku d'buatnya...kakakaka...