♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 5, 2009

Tibanya D'Hari Persandingan..


Cerita weekend lepas lagi....huhuhu..nak masuk weekend baru dah ni, still tak abis2 lagi cerita aku ni, tapi banyaknya bukan cerita aku la...cerita orang kahwin. Ini sambungan dari cerita cousin aku yang bernikah malam sabtu tu, so Ahad hari diorang bersanding....

Aku malas nak cerita panjang2 lerr....So korang layan la gambar2 yang banyak ini, daripada gambar2 ini menceritkan segalanya...yoooo....


Menunggu ketibaan Raja hatinya...bila bertemu hati terasa berdebar, tersipu2 malu pabila melihat dia tersenyum dari jauh........berdetak-detik jantung mu...
~chopp..selingan jap, yang penting suamiku sayang tengah sebuk merakam hari2 bersejarah mereka..kekeke...
So layan gambar lagi ek........................










Nahh.....ada gak gambar aku ngan pengantin..nyaris2 tak sempat nak b'gambar ngan pasangan pengantin ni tau...

4 comments:

Gieyana said...

owhh pengantin pakai purple tue..aku sukeeee....nasib baik Misya x tarik bunga kat Pelamin tue..kalau tidak! kesian kt pengantin kena kemas balik!hahahaha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~aaa aku pun sukee...mysha x berani nk pegang pun..aku kata no..no..no...tk jd pegang..kekeke..

zue_annie said...

purple cam aku kawin lu hehhehehe..hang pakai jubah ek?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue~aaa...cm hg dulukan..aku pakai jubah. knp pelik ka?kekeke..