♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, June 4, 2009

Dua Dalam Satu...

Ni ceta weekends baru ni gak ek....still kat my kampung, sesi kenduri kahwin Kawan hubby dah lepas so masuk bab kenduri my cousin lak. Sabtu malam tu, ada acara pertunangan dan pernikahan sebab itu lah aku letak title "dua dalam satu" paham kan maksud aku.

Majlis ni diadakan di Surau Taman Nesa, kat umah my cousin ler...cousin aku ni yang pompuan tu ek a.k.a anak paklong aku jadi bapaknya abang mak aku...kekeke..ceta salasilah keluarga la plak.

So ada la picture2 yang boleh ditatap kalian.....terima lah....sesi cuci mata..kekeke

Tertunduk sipu malu....menandakan tanda setuju...hehe


Upacara pertunangan ....


Maksu aku ni....nk interprem je dier....


Ramainya tetamu yang hadir...(si kecik iteww pun terlibat tu..kakaka)


Dah selesai akad nikah...upacara membatalkan air sembahyang..

Selepas selamat majlis pertunangan dan pernikahan ni, kitaorang bgerak....bergerak ke mana??? sure la ke rumah pengantin perempuan sbb ada acara yang ditunggu....soru2 la, makan2 la...hahaha..but aku tak sempat nak snap gambar makan daa....sebuk lak..

~Oppsss baru perasan, muka aku tak de interprem pun kali ni...huhuhu...

6 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Alhamdulillah, ramai yg 'mendirikan masjid' walaopun ekonomi dan cuaca global yg tak menentu ni, hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

CintaManisz~ alhamdullilah...ya ka musim cuti sek gitu le..

zue_annie said...

alhamdulillah selamat dah tunang n nikah n kawin :)..uit laki shima org mana?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue~alhamdullilah....laki dier org Pahang...tu yg buat sekali tu...jauh kan. 6/6 ni knuri kt sn...best la kalu bleh pollow sekali kan..

Unknown said...

laa pesalnye k0 x interprem zura. tuan punye umh wajib kuar muke tiap2 n3 woo.. nway pengantinnye cantik n encem cik abgnye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamamiera~kakakaka....mmg nk interprem, tp kan x de sapa nk amik gmbr gue, cian aku...hubby aku lak sebuk rakam handycam tu...
hehehe...mmg cntik pgntin kan...cik abgnya polis hehehe..