♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 5, 2009

D'Malam Kenduri..

Jenuh juga la nak habiskan entry pasal weols kat kenduri cousin aku weekend ritu...korang boring ekk???jangan la boring...kalau boring gak, hmmm apa aku nak buat ek....buat tak tau je la...kekeke...

Ok lah...ni entry terakhir pasal kenduri tu...huhuhu...actually nak ceta malam kenduri ari ahad tu, weols berkumpul beramai2 lagi d'rumah Pak Long aku...untuk menghabiskan lauk pauk yang ade...kekeke...best woo.....sambil2 melepak bergurau senda.

See the picture2 ye....dinner weols...


haloooo.....lastly gmbr interfrem aku n hubby, posing selepas kenyang..
~iklan gigi lg aku....kekekeke....abaikan mata hubby aku yg stim itu, flash yg menyebabkan mata dier gitu...~

2 comments:

zue_annie said...

ya ka sbb flash kekekke ka ngantuk sbb dah kenyang

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue~sbb flash tu mata jd gitu...haha