♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 5, 2009

Seronoknya dier.....

Sonoknya dapat main ngan kawan-kawan.....tengok orang tawin sukerr.....suka hati aku la nak buat apa pun...aku budak kecik, orang-orang dewasa jangan jelesnye.....apa aku buat, tak kena mengena ngan pengantin...yang penting aku tak kaco pengantin...kakaka...aku cuma kaco mende2 yang nampak pelik jew...aku kan budak baru belajar n akan membesar...berilah tunjuk ajar ye...

Ayat-ayat merapu meraban aku kat atas tu.....harap2 korang paham ye....ni kisah anak saudara aku Ain n Mysha...


Ain...

Msyha...

tengok bunga pengantin dia nk curi....tu kata tak kaco tu...

Alamak...t'celak la tain ni...nmpk spender..kakaka..

Ain pun nk celak juga ka???

Telamat P'antin Bauu...hahaha...telo aku ckp dh haizz...

10 comments:

zue_annie said...

HEHHE..ALAH COMELNYA AIN NGAN MISYA..BILA LA NAK JUMPA LG YER

~zuraiwan~ said...

zue~hehehe...nanti ada jodoh kite jumpe ye unty zue..keke

CuTeMiUt78 said...

alahai kemain lagi budak berdua ni ya.. tomey je...

strawberi @ mamadira said...

bape tahun umur ain dgn misya ni??

Gieyana said...

Hahahaha..Ain dh wat lari dah bunga itewww...Ain, bw lari jauh2 taw!biar pengantin cari!hahahaha...

~Firsya~ said...

alalalalala,suke la ngan misya...comelll tawww...

~zuraiwan~ said...

cutemiut~mmg pun kemain depa posing...kekeke

~zuraiwan~ said...

strawberi~Umor depa ek...Ain-1thn 10bln, Mysha lak 1thn 3bln...

~zuraiwan~ said...

Gieyana~kakakaka....dia bw lari jauh2 la tu...jenuh tul...

~zuraiwan~ said...

Firsya~tu la kite pun sukerr..comei..ala...bb firsya lg tomei..