♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, June 11, 2009

Mandi-Manda D'Sungai....

Align Center
Petang AHAD d'Kampung hubby, kitaorang sempat lagi gi berjimba-jimba kat Sungai Baling...abang ngan adik-adik abang je mandi aku tak pon....tukang amik gambar jer. Seronok tengok diorang mandi, teringat pulak kenangan2 manis dulu2...kekeke..

Ala....sungai tu dekat je, belakang rumah my PIL je....jalan kaki tak sampai 2minit...kekeke...selalu balik tak pi pon, kali ni balik gi mandi lak coz hari tu cuaca panas sangat....so aku pun syok la dapat amik angin kat tepi2 sungai sambil2 snap apa2 patut...

My hero n adik dier..

Lastly ada gak gambar aku n my hero...

14 comments:

zue_annie said...

hehheh..bestnya dpat mandi sg panas2 gi ni kan

CuTeMiUt78 said...

wah.... bestnya dpt mandi2 sungai ya

~zuraiwan~ said...

zue~tu err best nuh...

CINTAMANISZ Lite said...

Ada sungai ek kat area bukit tunggal kat Baling tu?

Best laa mandi sungai..tapi panas2 ni..air sungai cetek kot?

~zuraiwan~ said...

cutemiut~hehehe...tgk je la depa mndi..

~zuraiwan~ said...

cintamanisz~ada kak...meh la g Baling. aaa air sungai cetek tu kak..

[-suziey-] said...

hohooh..mandi manda kt sungai jgk ke.syik tuhhhhh:p

Gieyana said...

huhuhu...mandi sungai..best2..ada picca seksi gak tue..hehehe

~zuraiwan~ said...

suziey~hohohoho....kekeke..bkn selalu gi wpun blkg umah jer..

~zuraiwan~ said...

Gieyana~kekeke...blm show gmbr seksi aku lg..kakaka

JIVEBUMZ said...

sesekali dapat mandi sungai alangkah siyoknye.. kalo saya dapat mandi parit pun dah cukup siyokkk jugak tu :p

~zuraiwan~ said...

Jivebumz~aaaa sekali sekala kan...mmg best lah...kekeke...aisemen air parit lak ..

shi3la said...

cam bess jerk sg nihh..ko tak mandi ker wehh..rugii ooo...

~zuraiwan~ said...

shi3la~ sungai ni besa je...bkn cam air terjun tu, mls aku nk mandi...x de baju salin dh aku pon.