♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, June 15, 2009

Hari B'ganti Hari...



Title mengalahkan ada mende jerk nak citer....tapi tak mende pun, cuma nak wish kat you all semua...Happy Working Days, Monday is coming again!!!..
Next....
Apa mood korang semua hari ni? ada bagus? citer err apa mood korang today? kekekeke...saja2 nak share. I'm Feel Good...sebab hari ini hubby aku hantar pergi kerja..hohohoho...
Then...
Nak d'jadikan citerr....nasib baik lah weekend baru ni aku tak kuar drive keta sorang2, idak mmg plan nk kuar jln2 alone ni. Ruperrnya aku baru perasan pagi tadi...aku punye lesen kereta terlupe nak renew daaaa....Monday last week dah expired.....kakakakakaka..Alhamdullilah idak tak pasai2 aku kena saman...huhuhu..

14 comments:

Naura said...

salam pagi isnin kak..semangat nak kojer hari ne yer!!naura pun..sama2 kita cari rezeki halal k

Ummi Nuhlan said...

ko sama mcm aku..aku thn lepas...samapi 6 bulan aku abwa kete and motor dengan lesen dah mampuih..hihihi.mujur kena saman..kalo x..sampai ahri ni lupa..wakkakakak

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

NAURAH~hehehe...ada la gk semangat tu...jgn ilang sudah...kakaka

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ppb_ppkb~tudia...hg lagi dasat, 6bln tu...aku mmg ingt la bln 6 kena renew lesen...tp cm mn leh lupa hari tu..

afdni said...

wah wah kemain soka di hari senin yer.. safwa dah setahun 7 bulan tp still tk bleh berenggang dr punting dier..btw, rambut tu mil yg gunting tp senget sket..then kitaorg bwk safwa g otter kat kedai gunting rambut..sib baik dier dah pandai duduk diam maser kene gunting..

♥ Che NamNam ♥ said...

haaaaaaa nasibb tak kener saman kauu...

wehhh awall bulan depann haku nak ker penang..sila alu-alukan kedatangann haku yerk..hakhakhakk...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

afdni~hahaha...nk bg meriah skit hati ni...tu yg buat mood ceria ni..kekeke
Ooo...x per la..pelan2 srh dia tigglkan puting itewww....hmm MIL yg cut rupernya..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

SHI3LA~tu err...ada rahmatnya aku x tak kuar sorang klmrin..
Owhhh..ko nak dtg png ke? bila? aku alu2kan kdtgan ko yeww....sedai karpet merah lg..

attyfir said...

salam pagi senin..nasib pasan..kalo tak pasan naya jew hhheheh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ATTY'S~salam...hahaha..kite mmg ingt bln 6 renew lesen..tp cm mn bleh lupa date tu.

zue_annie said...

hheheheh..alhamdulillah la yer x kena saman...patut la hubby hantar sama hehehhe..aku ok today bz dr biasa hehehhe slalu kan x bnyak keje

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue~aaa tu le...kbtln arini laki aku dpt coti so dia offer nk hntr err...kalu bw keta g keja ok lg..tmpt keja doket jer..tp kalu nk jadi x tau la nuh..

CuTeMiUt78 said...

oh.. hari ni kira cam mood kurenggg skit.. sebab terkena angin 'M' :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cutemiut~ye la kan monday mood...besa la...aku pun kdg2 mls err nk mai keja senin...x dh namanya keja ngan org kan..