♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, June 8, 2009

Second Kenduri Kahwin..

On saturday juga ye...ni sambungan bagi entry yang sebelum ni, weols gie kenduri d' Bandar Baharu, Parit Buntar Perak lak...this time dapat jumpa dengan pengantin, hehehe...pengantin lelaki adalah member kepada hubby aku n hubby rozie...So weols jalan-jalan cari makan...Ini ada picha2 yang tersnap pada hari itu..kekeke
Lepas makan posing err...so time to posing wif pengantin ler..ni dier Pengantinnye....jeng2...


eh...silap kut...ni Pengantin Senior dah...kakakaka..

ni lah pengantin sobonar ye..
Rozie n Hubbynye bergambar dengan Pengantin...



ada dua pasangan pengantin pada hari ini, abang n adiknya...

16 comments:

[-suziey-] said...

waaa 2 pasangan skaligus..ehem..tu mengimbau kenanagan lalu ke pengantin senior tuh..ekeke:D

en_me said...

chanteknnyerr mempelai tewww.. ehehe, salammms

~zuraiwan~ said...

suziey~aaa 2pgantin cm aku dulu la...kakakaka...sekali sekali kan mgimbau kenangan lama, lgpun pelamin dia cntik..

~zuraiwan~ said...

en_me~salam kembali...aaa cntek ye...

Gieyana said...

Wei..aku dh glamer kat umah ko plak!hehehe

++eden|essey++ said...

time coti skola ni byk tul undangan kawen kan...kenyang jek...ingat lg time kawen dulu pon coti skola gaks...huhuhu

~zuraiwan~ said...

Gieyana~uittt...mmg ko lak glamer kt umah aku...kekeke

~zuraiwan~ said...

++edenlessey++~yup byk undangan kan...kite pun dulu buat time coti sekolah..hehe

neezareef said...

sempat gak ko sanding sama ya zura

Dee said...

kat mana2 pun tgk pengantin pakai baju 2 rona ni..cantik gak..dh lama x blk kg..bandar baharu, parit buntar..rindunyer..

~zuraiwan~ said...

neezareef~kekeke...sempat lg aku tu..

~zuraiwan~ said...

Dee~aaa cantik kan...dulu x de kut ek..kekeke...Ohhh..orang Bandar Baharu ke?

~Firsya~ said...

lawa sgt pengantin senior tue dok atas pelamin,pelamin die lawa la...

~zuraiwan~ said...

Firsya~puji ada apa2 ke? kekeke...aaa pelamin dia lawa kan..

zue_annie said...

buat mcm ko n kina la dulu skali gus...tp apesal pngantin x tngkap gmbar wif pakai kasut :)

~zuraiwan~ said...

zue~aaa cm aku la dulu..tp kina dh ada bb, aku dk lg...huhu..
ntah pgntin tu mls dh kut pakai kasut, km smpi dh lewat..lgpun ujan lebat...masa smpi tu pun pgntin dh pakai selipar...hahaha