♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, June 9, 2009

Ada Bau Tak???

EVERY sunday d' Pekan Baling ni selalu ada pasar hari kitaorang panggil PEKAN AHAD, So lepas aje kekenyangan makan SATAY tu kitaorang terus gie PEKAN AHAD...macam2 la jual kt cini...MACAM-MACAM ADA. Kita ronda-ronda d'hari Ahad sambil-sambil cuci mata ye...




Tapi kitaorang ternampak mende ini dari jauh....bau2nya yang sermerbak harum d'jalan..actually misi kami pada hari itu memang nak cari Si RAJA BUAH ni..bukan aku yang tingin adik ipar ni ha yang tingin...kekeke.. Korang ada bau tak??? aku masa buat ENTRY terbau2 lak...hahahaha..




Pilih2 hubby aku lak tolong promote ...ishh2..


Tapi sayangnya....masa makan durian tu aku tak sempat nak snap err...huhu, tambah plak MIL aku ni buat pulut n santan mkn wif durian ni....aku makan 2 ulas je durian ngan pulut,tu pun dah mengah err, sbb aku x minat durian. Macam rambutan, manggis, pelam aku sukerr ler..

Ada citer lagi masa jalan-jalan kat Pekan Hari ni, but to be continued...........

24 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

ha'ah laa zura..ada bau sampai sini, hhe..

Ni duyan mana ni? Mesia punya ke siam punya? Nampak mcm duyan kampung ni. Kira kilo ke?

Eee..akak mmg antu duyan, ngeh2..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cINTAMANISZ~kak ada bau ek..mmg akak ada feel lah, hmmm duyan mn pun zura x sure la..x amik port pun..kekeke. tp yg ada dgr depa duk sembang2 duyan kg, ada duyan kawin gk. kira kilo kak...zura x minat duyan..tu yg x peduli tu, duk sebuk amik gmbr je..

zue_annie said...

wahhhhh...ko mkn ni kot yg ko sakit la ni kekekke...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue~x tau la nk kata psl aku mkn durian ke, sbb weekend br ni jln merata tempuh ujan lah panas lah..g knuri minum air ais..lg la..

Gieyana said...

wahhh..byk benor duyan tu..mahal x?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~ uitt...mmg byk, aku tgk je x tau err nk pilih, laki aku beli 2biji yg saiz kecik ngan sbiji bsr..semua rm12 je..

Ieda Zakaria said...

shhohh..shohh..eh! silap lak..kita yg masuk rumah org, kita lak nk halau doyan tue...heheheh..nehi..nehi..

attyfir said...

salam singgah..jenguk2 blog, byknya doyan..dapnya

Suziey Ahmad said...

hohoho..ni yg mencik nih..niza cite durian ko pn cite durian..huhuhu...aku sgt mengidam..ekeke:D

Mira said...

eeemmm bau durian tu sampai sini pun boleh bau tua...aduhai...akak pun sampai naik teringin nak makan. last akak makan sebelum gugur tahun lalu..mau dekat setahun dah...sekarang keinginan nak makan durian kembali memuncak...hehehehehe

re : alhamdulillah zura...akak sihat sahaja...nanti bila akak free kita chat balik k....akak sekarang bercuti...

watie wyyn said...

menciiiiiii sume citer pasal dorian...
tak dulik sok akan ku beli jua!cis

♥ Che NamNam ♥ said...

nampaknyer geng penang sumer menanyang doyann hooo...

wehh kat Balingg ader kolam air panas gak kan..ko pernahh sampai tak..bess tak...

Neeza.Areef said...

skang ni bau duyan di mana2 je

Dee said...

masa kecik2 dulu suka no ngan doya..skrg ni kureng ar..dpt rasa seulas dua dh cukup..tp kalo buat pengat..fuh..berulang pun boleh..

leadleedeea said...

waaaaaa durian~!!! my faveret~!! hari tuh blk melaka pon terjah durian smpai pening~!! heheheee

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Mama AYin_Fasha~amboi2 nk halau ek...x per halau je doyan tu..kite pun kureng minat..keke

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Atty~meh jenguk...musim doyan lak skrg..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~jeles ko ek...cepat2 cari doyan kt mn2 ko ceta jerk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Mira~hehehe..tu err bleh ada feel bau doyan tu kan..tingin mkn la kak, jgn biar..kekeke..ok nnti free kite chat k..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

MummYaeesh~kakaka...ko menci ek...beli jgn x beli..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Shiela~geng penang semua tayang doyan la..turn ko plak la nayang doyan
~kolam air pns tu ek aku penah gi la..dh duk sn kan..knp ko nk gi ke?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~aaa masa kecik2 mmg pulun doyan tu..la ni je kureng

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

neezareef~aaa merata2 doyan ek...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Lead~buat feveret ke...wah best la akak x suke...smpi pening tu...usih...