♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, June 29, 2009

Sesi B'gambar Sebelum Balik...

Tak nak citer panjang entry kali ni sebab sblm ni keja citer jer kan...So aku attachkan picca2 aku ngan hubby yang bergediks kat Kampung aku sebelum pulang ke Penang.

Hari Ahad tue kami balik awal sebabnya kan aku ada citer ritu aku ada date ngan seseorang. Kami akan berjumpa d' Seberang Jaya...So kena bertolak awal sikit dari kampung.

Ni lah picca potrait ye...sebelum ni picca keindahan alam semulajadi.....


Aku wif my youngest sister...peace no war!!

Hubby ngan Mysha tgh amik angin2 d'waktu pagi..

Mysha baru bangun titon tu...

Suamiku sayang....always memahami aku...

Sure korang boring kan...asyik2 ngan Mysha jer, anak sdiri bila lak kan....
Tunggu ye.....korang sure tak sabar nak tengok anak aku kan? So doa2kan aku cepat dapat bb, tak lah korang jemu tgk muka anak orang len...

14 comments:

MaMa aYiN_FaSHa said...

Baju mysha yg terpaksa ditukar akibat muntah..cian mysha..

Fara_Adura said...

Zura.. mana ade boring nengok pic ko ngan mysha..apelah ko neh..jgn rendh diri sgt tau..

Fara doakan cepat2 dapat bb..comei kiut cam ibunye..hehe. Sabau banyak tau..allah maha memahami hati hambanya. Dulikkan kalo org ngata pe2.. kuatkan semangat ye.Wahh,fara da cam dato fadzilah kamsah da..keke

ppb_ppkp said...

zura..insyalah..xlama lagi rezki kita..amin

~zuraiwan~ said...

MaMa aYiN_FaSHa~betui tue sbb dier muntah...idak pakai bj cantik kan...huhu..nasib baik x kena baju aku...

~zuraiwan~ said...

Fara_Adura~hehehe....thanks dear coz x boring...

Aaa...skrg ni sabau byk2 je la...usaha yg penting kan...x de apa lah ngan kenyataan di atas...Terima kasih coz fara memahami...

~zuraiwan~ said...

ppb_ppkp~aminn.....moga2 tcapai juga impian kan..

ZARA 札拉 said...

aduyai...comelnya...

insyaALLAH kak, suatu hari nanti rezeki tu akan tiba..

^__^

~zuraiwan~ said...

Zara~ thanks dear......insyaAllah rezeki tu ada kan..

~Firsya~ said...

walla,berposing sakan ek,cute la misyar tue ngan untie die,hehe...insyaAllah,ade la rezeki tue nnti...

~zuraiwan~ said...

Firsya~holaaa...posing2 jgn x posing...hehehe...mysha la cute untie dia x pon...
insyaAllah ada rezeki x kemana...

zue_annie said...

insyaAllah..rezeki kita yg xdapat anak ni akan dikurniakan juga cuma lambat n cepat ja..ni la ujian...

apa2 pon mysha tetap comel d mata ku hahahha

~zuraiwan~ said...

zue~ insyaAllah adala rezeki kite nnti...ye la ada hikmahnya semua ini...

aaa bg aku mysha mmg comei..

CINTAMANISZ Lite said...

Ketabahan ibu bapa adalah kekuatan kita juga..

~zuraiwan~ said...

Cintamanis~ betui tu akak...kekuatan ibubapa ada smngt bg kite..