♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, June 21, 2009

OH Abah...

Bagi aku Bapa adalah ketua, pemimpin, petugas mencari sumber pendapatan dan rezeki, beriman, role model dan sebagainya kepada keluarga. Bapa adalah pemimpin kepada isteri dan anak-anak dalam menjalani kehidupan yang penuh dengan dugaan dan cabarannya. Itulah bapa , besar tugas dan tanggungjawabnya terhadap keluarga. Pengorbanannya tak terbalas dengan ungkapan.....membesarkan angah sehingga menjadi seperti sekarang. Abah adalah yang terbaik!!!!.....

SELAMAT HARI BAPA kepada Abah tersayang......walaupun abah tak dapat nak menunjukkan kasih sayang dengan perbuatan...tapi dari segi percakapan abah yang garang iteww....kekeke..dan riak mata abah menunjukkan segalanya. Begitu juga khas untuk Ayah yang telah membesarkan dan mendidik Suamiku sehingga menjadi seperti sekarang...seorang suami yang cukup bertanggungjawab dan suka berdikari....

Begitu juga kepada Suamiku selamat hari bapa.....walaupun belum berkesempatan lagi memegang status ayah...tapi you will be a great father....ambillah pengalaman dari bapa2 kite.

Disini juga aku mengambil kesempatan nak mengucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada semua kaum adam yang sudah menjadi bapa. Moga mampu menjadi contoh terbaik kepada anak-anak nanti. Begitu juga yang bakal menjadi bapa.....kepada SUAMIKU sayang.....i believe you will be a great father...SOONNN....

10 comments:

n.u.r.u.l said...

selamat hari bapa utk bapa zura juge...tanpa mereka kite x kan ada d sini...syahdu le plak

~Firsya~ said...

selamat hari bapa untuk ayah kamoo jugak ye...pengorbanan ayah xmampu dibalas ngn wang ringgit,kan...kan...kan...zura

DuRiAn rUnTuH said...

same lar abah kite ..
die tak tunjuk sayang die..dan die garang..tpi kite tau.die sayang kami sume..tak de abah,kite tak jadi macam hari ni..

~zuraiwan~ said...

nurul~thanks ye nurul..betui...tanpa mereka x kan ada di sin..

~zuraiwan~ said...

Firsya~terima kasih atas ucapan itew...sama lah utk bapa Firsya yew....

~zuraiwan~ said...

Durian Runtuh~mmg abah kite garang....tmbh2 keja Polis ni...tp skrg kurang la...dh x larat pencen daa..

Dee said...

happy father's day..

~zuraiwan~ said...

Dee~thanks

neezareef said...

slmt hari bapa pkcik

~zuraiwan~ said...

Neezareef~thanks....