♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, January 24, 2011

Si Dia Aku Muka Macam Artis???

Statement tak boleh blah ni…..muka En Hubby aku cam artis…pestime dpt komen dr kawan blogger ni…hikss. Nak kata bangga tak pun…tp cam tak percaya plak…hahaha.

DSC_0492

Ni lah artis tu…hahaha….Picca thn 2009….

Komen dr Ayu aka Ibu Setot kat n3 Nie telah membuatkan aku t’kuzat seketika….cam baguih sgt la kan…kahhhhh.

Untitled

Bila bgtau En.Hubby dlm talipon….terus dia gelak cam tak caya….then dia kata owhhh koyak dah seluar ni…hahaha….lagi dia kata, Eh tak ler, besa je tak mcm artis pun..tp encem tu ada la sket…kakaka..….syukur dengan pemberian dr Allah. Si dia tanya sapa gerangan yg puji tu….meh nak banjer….kakakaka, terima kasih En hubby aku gtau…hehe..

P1120646

Latest picca of Him….mmg dia Si Macho aku….kalau tak senyum mmg nmpk muka dia cam garang sket, tp kalau senyum…tersangat la manis….slh satu faktor m’buatkan aku terpikat bebs…hahahaha... Jangan korang muntah ijo plak aku duk puji usben sdiri...hehe..

Setiap isteri mestilah nak puji suami s'diri kan.....dia la sedap di pandang di mata kita......hehehe. Terima seadanya...betui tak...hehe, setiap kita ada kelebihan dan kekurangan masing2....

40 comments:

mummY2Y said...

sape farihin? fahrin tau la..suka suki jek si ayu t u tau!
tp asben uols mmg macho.. lelaki melayu terakhir..gitw

MrS. F!zA said...

ekekeke.. haishh msti kembang semangkuk kan kalo org puji..hahahaha

org pernah kata laki kita mcm mawi...erkk??lgsg tk sama dan tk blh terima!wakakaka

POSH76 said...

kelasss konfom dpt tawaran acting lepas ni hehe

Rozali said...

Assalamualaikum Zura

manco misti manco
kalau tidak kan zura terpikat
Alhamdulillah
anugrah drp Allah

Wassalam

Syakiela said...

kalau tgk dr dua2x gmbr kat atas nie,adelah iras2x skit, =))

Rizziela said...

Iwan memang macho la zura..

mama tisya said...

lawak la ayu...tp hubbymu suka posing2...hubbyku pyh benor

zura@iwan said...

@mummY2Y

ayu silap eja fahrin la tu..haha...
ahakss...lelaki melayu terakhir la plak...adeiii kembong lg la hb aku tu..haha

zura@iwan said...

@MrS. F!zA

tu la psl..kembang gk la dia...hehe..ku sekali kembang...

ye mcm mawi? artis2 je la encem noh...tp hb2 kita pon encem gk..hehe

zura@iwan said...

@POSH76

haha...glemer dr ai la nnti..x leh2..jeles ai..haha

zura@iwan said...

@Rozali

Wasalam Atuk..

hehe....syukur Anugerah Allah beri kena jg leklok kan...

zura@iwan said...

@Syakiela

ye ke? dia mmg suka posing cm model gitu...hehe

zura@iwan said...

@Rizziela

hb u pun macho le...semua hb2 kita macho...

zura@iwan said...

@mama tisya

tu arr..dia kalu ai srh posing..buat ala2 model dia..haha

Gieyana said...

apa salahnya perasan wei..bkn slalu!hihihi..tp kalau slalu pon apa salahnya! Hb aku slalu dok pasan gk! Opsss....pasni iwan dpt tawaran belakon ar!hihihi

key-one said...

iyerr machooo abess hubby akak.... nampak suwittt jerr akak dengan die...=) nway hepi monday akak....

zura@iwan said...

@Gieyana

sll kita la yg puji hb kita..jrg org len nk puji sgt...x sgka ada iras2 artis tu..haha...

opsss jgn weyy...glemer dr ai nnti..haha...

zura@iwan said...

@key-one

wahhh....kembang lg ni...adeiii....nnti srh En Hb akak bc n3 ni..sure tgkp leleh..wakakaka...
semoga always sweet kak ngan en hb akak tu..hehe..thks laling..

eT said...

artis mana??
tp mmg macho dah..ngah scan nih...sama ngan artis mana...ngeh3...

yunz_02 said...

hehe harus lah!

Amy Syaquena said...

wow kels gitu pandai posing lagi ha he3...

Ogy said...

ade ruper seseorang..tp tatau siapa..hehehe...bule gitu? muka fimiliar mcm pernah tgk..tp di mana ya....

zura@iwan said...

@eT

ntah la artis mn et..hehe...
x yh scan..x de sm cm artis pon..haha..

zura@iwan said...

@yunz_02

haruskah???hehe

zura@iwan said...

@Amy Syaquena

haha..posing ala model en hb pandai..

zura@iwan said...

@Ogy

ada2...ai tau...rupa Mohd Irwan Bin Talip my husband la..haha..

wantie said...

Memang la wei. laki sendiri mestilah lebih encem, lebih baik dan segalanya lebih dari pasangan orang len. harus kena puji.

hehehe...bior ler orang luor nak kata apa. kalau ati dah suka semua nya cantik dan encem walaupun org lain kata idak.

Dapat pahala wooo puji laki.

zura@iwan said...

@wantie

ye sudah semestinya...x kan nk kutuk laki sdiri plak kan..hehe....

puji mmg dpt pahala..tp jgn over puji plak..haha...

*∽ IZAN ∽* said...

wah wah wwahhhh.. harus kembang koncoppp mr hubby nih! ce try request apa2 confirm dapatt! he he

zura@iwan said...

@*∽ IZAN ∽*

haha...kembang dh la tu...ishhh...en hb ku kalu karok bleh la dia..hehe

Farra Dhelina said...

fewittt.......nk kena blanja kak u lah ye...hahha

zura@iwan said...

@Farra Dhelina

haha...insyaAllah ada jodoh leh banje...kekeke.

[-suziey-] said...

hahahah pewittt..feeling2 jiwang gitu..hiks..

zura@iwan said...

@[-suziey-]

haha...jiwang sekali sekala...

Sidratul Muntaha said...

ahahahhaha
ahahahhaa
ahahahhaa
aghhahahhahahah
aku tak abis gelak lagi part suar koyak nih
ahahahha
adei..
tapi nak belanja yer?!
sila belanja setot!
ahaha...
siyes beb!
mmg macho..
susah ank cari muka macho skunk tau.
bukan ape...
bila macho gini..
gerun sikit org nak cari pasal.
ahahaa...
adei...
sakit perut aku...
koyak suar dah!
adei...

zura@iwan said...

@Sidratul Muntaha

hahahaha..bebs ko kasi aku gelak sakan kt opis ni weyyyyy..

hahahhaha...hahahaha...adeiiii....lawak tul...komen ko bjela2....

ku br td komen kt n3 ko gtau aku wat n3 ni..haha...cpt sggh ko komen ye....

insyaAllah kalu ada jodoh jumpa ko aku banjer setot je la..x banjer ko..hahaha...

ye betui...ku sll rasa bkeyakinan jika bjln berada di sblh hb ku yg macho itu....hehe...

el said...

wahhh haruslah iwan banjer org yg puji dia tu..hakhakhakhakk

zura@iwan said...

@el

hehe..insyaAllah...hg x nk puji leh iwan banjer...haha

CuTeMiUt78 said...

takpe la kan.. ok apa org kata muka hubby zura cam artis...

zura@iwan said...

@CuTeMiUt78

hehe...jeles arr kak..sy jln sblh artis plak...haha