♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, December 27, 2010

Merentas Utara Makan Nasi Kenduri...hehe

Wahhhhhhh....hari sabtu yang amat memenatkan, bukan penat berjalan okeyy...tetapi penat kenyang yang amat...hahaha..

Malas nak cite panjang......yang penting...weols kekenyangan hari tu sbb pegi sampai 3 kenduri area utara.....Batu Lanchang,Penang - Kulim & Yan(Kedah). Ketiga2 kenduri tue adalah kawan2 En Suamiku, aku ikut jerk....best sambil2 dpt jalan2 kan..ahakss..

BATU LANCHANG, PENANG....Tak bergambar dengan Pengantin pun sbb kitaorg datang awal, masa ni orang tengah Marhaban lagi..hehe. Dari Penang kami berkonvoi dengan Rozie & Family
Second kenduri di KULIM, pengantin pun tak sampai lagi kul 2pm dah.....jadi lah amik gambar Pelamin je pun...hehehe, masa ni aku dah kenyang lagi...tapi makan jugak le sket...hahaha..
Lepas tu cergas bertolak ke YAN, KEDAH.....tapi kat tol GURUN tue...adeiiii tensen gak punya la jammed byk keta...huhu....
Kami di belakang keta Rozie...hehe..
Jalan masuk ke rumah Pengantin......
Cantekkk di kelilingi sawah padi yg menghijau......hehe.
Last kenduri...baru dapat berposing bagai...hikss..teka mana satu Pegantin...hehehe..
Nie la Pengantin....hehehe..aku yg tnya aku yg jawab la plak...kitaorg sampai tue, Pengantin dah tukar baju dah..huhu...
Cute tau baby nie.....geram ai.....
Mak2 Datin (Kata si Rozie) berjalan pulang......ku senggeh sampai ke tinge...lawak benor...haha..
Mr Hubby pun nak bergambar ngan kwn opis katanya....walaupun satu opis tapi bukan sll jalan sekali mcm ni kan..hehe..

Lepas tu...kitaorg pun berpecah ke destinasi masing2...Selamat Pengantin Baru kepada Semua Pengantin yang baru melangsungkan perkahwinan baru2 ini....


psttt; yg best tu....kitaorg berphotoshot di Sawah Padi mengalahkan Pengantin lagi taw...haha..nnti ku up picca yer....

24 comments:

Farra Dhelina said...

jarang sekali dpt bgambar kat sawah padi..mesti ctk2 kan gambar2 tu..

wahida said...

selamat pengantin baru buat mereka...wah, awak pun posing kat sawah...indahnya pemandangan sawah...

atty's said...

dapt bergambar kat sawah..mmg cantik..


zura punya baju pun cantik..

Hezesuze said...

pernah lalu jek kat sawah padi tapi xpernah berphotoshoot huhu

cantik pelamin2 itu ahaksss

Ummi Eisya said...

ptoshoot kat sawah padi..best tu..

Dee said...

sempoinya pengantin..

Ena said...

sempat lg ber photoshoot kat situ.. cantik!

zura@iwan said...

Farra~

aahhh nk g bendang ni jrg sekali...bila masuk tmpt cm ni...cantik plak tu...kak pakai camera besa je..kalu dslr lg cantekk kan..

zura@iwan said...

wahida~

hehe...curi masa sket masa nk blk..posing la kejap..hehe

zura@iwan said...

kty~

aahhh pemandangan cantek kan...hehe

bj lama tu kak..haha

zura@iwan said...

Kak Ze~

len kali photoshoot le..hikss...

aahhh pelamin2 cantik kan...

zura@iwan said...

Ummi Eisya~

hehe...photoshoot gituw2 jerk..

zura@iwan said...

Dee~

hehehe...pgntin sempoiii...

zura@iwan said...

Ena~

sempat....org tak brp ada..haha..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

lagik sekali jeles tengok ambo sawah tu, cantik la pelamin pengantin tu

Gieyana said...

wei..apsal hg terjegil jer tue kt picca mak2 datin berjalan tue..hihihi..

mmg penat makan giler ritu..sek bek x jd giler lg!..ku siap terjah 4 kenduri..aperpon mmg best kan!hihihi

zura@iwan said...

Anje~

hehe...jgn jeles...plamin cantek2 kan..style skrg..

zura@iwan said...

Gie~

uitt...aku tkuzat ler....sbb paparazzi amik gmbr kan...hahaha..

sempat hg terjah knuri kt jitra tu ek? dasat2..haha

[-suziey-] said...

la cptnya pantin tukar baju..hiks..mmg mcm mak datin cara korang jalan yek:p

zura@iwan said...

suziey~

aahh...pns kut...tu tukar bj dh..haha..berangan mcm mk datin la km ni....

wantie said...

aku terkesima tengok pelamin tu. memang grand. wow!! kalau la aku leh parking jap kat situ.
ngeh3x

zura@iwan said...

wantie~

tu arr..grand kan pelamin la ni...lawa2...kita dl mn ada cm tu..huhu...

shi3la said...

wahhh pelaminn gahhh koo..

zura@iwan said...

shiela~

pelamin skrg mmg gah2 belaka...hehe