♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, December 3, 2010

Burger buatan sendiri...

Malas2 nak makan nasi kan...kadang2 tengok ada roti gardenia ada telur...so kita buat burger, hahaha..sedap gk tue. Aku buat burger ni time en suami tak de hari tu...kalut la kan bila lapar...hahaha..

Buat apa yang ada jek....kalu nak sedap lg taruk sayur...mayonis kan...fuhhhh...hehe.


Ni namanya burger express...hahahaha...

Penah buat tak cenggini? hehe..korang buang ek kulit tepi tu? aku balun jerk...hehe..


~ Now on the ke Sungai Petani....owhhh rumah ku sayangggg......
~ Selamat berhujung minggu ye semua.....

18 comments:

UmmiRosma said...

Waaaah....nasib akak dah kenyang...kalo lapar...mesti nak buat jugak ni...sedap lah Zura!

yunz_02 said...

hehe.. sy pn balun jek.. lagik² kalau dh lapar..

Naimah SiDiK said...

wahh .... sedapnya burger malaysia nie.. nyummm nyummm ...
have a nice weekends zura

diana said...

kalau untuk makan sendiri saya pun balun je kulit tepi tu.tapi kalau untuk suami dengan anak saya buang le sebab diaorang makan cerewet.hahahah

Hezesuze said...

wah mesti sedap kan hehe

Ummi Eisya said...

nampak sedap gak..lama tak makan burger..hihii

Rizziela said...

penah gak buat...............sedap

Farra Dhelina said...

kegemaran ku! kadang2 bege simple mcm ni lagi sedap dr yg mahal2 tu kan.. heeee

ieda said...

ermm sedapnya .. bak mai satu :)

fazilzura said...

aku makan roti pun xbuang kulit.. nurse ckp kulit tu ler bnyk khasiat ... entah ler..

aku pun dh bape hari yek x lalu makan nasi... td g umh kwn pun aku paksa diri jamah nasi ayam ...tu pun mln sikit je

SyaNa said...

aku selalu gak buat gini
roti pastu goreng telur mata
pastu letak cili sos..sedappp

'NuReeN' said...

pernah zura.. bila dh lapo sgt x tau nk mkn apa buat la burger xpress ni.. hehehee...

Amy Syaquena said...

As'salam..

sungguh x tahan kalau dalam keadaan hujan yang sejuk macam nie di hiasi dengan gambar2 makanan, sangat la terliur walaupun hanya makanan simple..omg perut bunyi macam gendang cina mati dah ha...

wantie said...

hahah.. sian cik gardenia jadi mangsa hang.

Tapi ok gak, kalau aku wat pun yang bahagian tepi tu aku balun gak. ahak3x

Amy Syaquena said...

As'salam..

singgah melawat tuan rumah , x de jamu pape ke hu3..

Ogy said...

ai tak makan roti yg tak buang tepi...ngda2 kan...hahahaah...

nampak sodapp sandwicth tu...terlioo

Amy Syaquena said...

As'salam...

kemana agaknya tuan rumah pergi ye senyap je...

POSH76 said...

nampak sedapla beb....hehe