♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, December 19, 2010

Main Masak Masak...

Sambil main masak2 ni sempat aku berblogging kejap...hahahaha.....

Sorang2 kat umah ni, Mr Hubby kata masak simple2 jerk(ni bertmbh syg kt hb ni...hikss)....yang penting dia kata masak sayur banyak.....wahhhhh vege gituwww..ahakssss....

Aku masak sambal ikan grg sardin, sayur campur, sambal belacan & ulam2...ulam taugeh rini...hehehe..

Opssss jom arr sambung masak......kang Mr Hubby balik tak siap plak masak ni...kahhhhhhhhh


16 comments:

UmmiRosma said...

Bagus...cm ni lah..makin kuat cinta hubby kat zura tau...

You meant u masak ikan sardine masak sambal ke? Upload lah pics nya...itupun kalo belum semua masuk perut dah hahaha

salam hujung minggu...

Ena said...

ena pun masak simple jugak tapi nan hado sayur.. huhu.. itu saja yg ada dlm stok.. sob3.. eh! Alhamdulillah.. bertambah jugak anak2 makan..

Mintak sikit smabal belacan ngan ulam3an tu!! heheh

zura@iwan said...

UmmiRosma~

jarang2 msk kak...hb jenis x kesah..hikss..

ikan sardin grg msk smbl kak..nnti kalu rajin kita upload ye..hikss..

zura@iwan said...

Ena~

aahh simple sng je kan....kita sayur mmg kene ada..hikss...

beli kt kedai bwh umah ni je..

Farra Dhelina said...

wah simple, tp dh cukup klu utk tekak farra la sis..yg penting, nk syur, baru sedap mengunyah kan..rasa rangup je..rasa fresh..hehehe

Liz said...

masak apa ajelah..jgn masak hubby saja..hehheheeh..come visit my blog

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
siap masak hantar satu pingan kat gua walaupun main main

Gieyana said...

aku masak kt luar jer..kekekeke..:D

Naimah SiDiK said...

salam beb ... mana photos nta?? uplod aaa.. leh aku plak amik turn masak nie.. cam best jaaa... heehhe

zura@iwan said...

Farra~

yup penting mkn sayur kan..hehe...fresh jerk...

zura@iwan said...

Kak Liz~

hahaha..msk hb len tu...thks nnti kita g blog kak ye..

zura@iwan said...

Brutalsolo~

nk hntr cm mn tu....hehe

zura@iwan said...

Gie~

hehehe..ku tau hgpa sfamily celebrate tu...

zura@iwan said...

Naimah~

nnti ku upload ye..lama x upload gmbr msk..haha

wantie said...

sekali sekala menitiskan air tangan untuk suami apa salahnya kan..
selain dapat keberkatan, besar pahalanya..

zura@iwan said...

wantie~

alhamdulillah...suami aku x kesah sgt....weeken sbb dia keja je tu msk..hikss..