♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 26, 2013

Saya Mahu FM dari Gieyana!

Assalamualaikum..

Saya Mahu FM dari Gieyana!

Gieyana.Co baru balik dari trip Johor/Singapore, bermurah hati nak kasi FM dekat kengkawan..cuma yang bertuah yer...:)

Kalau rajin meh join sama...mana tau ada rezeki anda juga...klik link NIE yer..

Good Luck!

#Yang penting kita ikhlas dan redha....
# tak de gambar tempek pula..tapi rasanya ramai dah kenal blogger Gieyana ni kan..hehe

Love+Peace
ZII

12 comments:

Sidratul Muntaha said...

moh kita join moh...

Nurzakiah Hanum said...

moh

Nad MamaZN said...

Laaa, kene wat entry ke?
Haha.. Apa daa saya ni =p

Zura@Iwan said...

Ayu~

ko lagi laju..
dh buat n3 awai dr aku..hhee

Zura@Iwan said...

Hanum~

jom join..

Zura@Iwan said...

Nad~

tak payah buat n3 pun tk per Nad

kalau rajin ok je..

wantie said...

aku tak buat entry pong.

Zura@Iwan said...

wantie~

tak buat pun tak per..

el said...

gud luck..t aku wat n3..hope xlupa..aku ni hantu pelupa hahaha

Zura@Iwan said...

el~

sama2

lupa pun tk per beb..haha

Si Matatajam said...

Nak terjah gak la

Zura@Iwan said...

Si Matatajam~

sila la terjah..:)