♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 26, 2013

Budak Sekolah Sesat...Hahaha...

Gelak saya sorang-sorang bila view kembali gambar-gambar yang kami snap kat Pulau Langkawi...termasuk lah gambar sesat budak sekolah ni ...kahhhhh!

tunggu bas sekolah ka? wakakaka....macam budak sekolah aku tengok gambar nie, siap beg di sebelah lagi, cuma tak pakai uniform sekolah saja..haha...perasan muda la tu...hehehe.

En suami saya siap cakap, ni nak amik gambar passport ni..background biru...kahhhh!

#layannnn...

Love
ZII

20 comments:

wantie said...

kalau aku duk situ sah sah nampak mcm mak budak tolong pegang beg budak sekolah. kahhhhhhhhhhh

fazilzura said...

menung jauhh nmpak

el said...

aku sokong komen wantie kahkahkahkahkahhh

ch@ said...

ahahaa, mmg pun mcm bdk skolah, hihiii. u awet mudala kak.

Nad MamaZN said...

Mcm baru blk tuition hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

background sesuai...cantek..

mamalieyna said...

hahaha..siap background biru.. ^_^

Sidratul Muntaha said...

ehehe..
ade amk orang kempign bdn
mgm la mcm budak skeolah tggu bas..
ek eh yeh
blkg tu mcm amik gambo pasport pun ye jugak

Zura@Iwan said...

wantie~

hahaha..
sabar je hg ni...

Zura@Iwan said...

fazilzura~

hahaha..tk menung pun
tgk rest sat kt UnderwaterWorld

Zura@Iwan said...

el~

hg semua sokong yer...

Zura@Iwan said...

cha~

hahaha..
tgk real mmg mcm mak budak rasanya Cha..

Zura@Iwan said...

Nad~

kekeke..
blk tuition la plak..

Zura@Iwan said...

k.Alona~

tu arr kak..
bgroun kaler biru..mcm gmbr passport

Zura@Iwan said...

mamalieya~

kt underwater world ni..

Zura@Iwan said...

Ayu~

apa tu orang kempign bdn weh?

Si Matatajam said...

Bagi M unik pict tu..

Zura@Iwan said...

Si Matatajam~

unik ke?
thks..hhee

Mar Maria said...

a'ah mmg gaya budak sekolah...cute miut sis ni :)

Zura@Iwan said...

Mar~

kalau kt luar nmpk mcm mak budak gk Mar..haha