♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 26, 2013

Budak Sekolah Sesat...Hahaha...

Gelak saya sorang-sorang bila view kembali gambar-gambar yang kami snap kat Pulau Langkawi...termasuk lah gambar sesat budak sekolah ni ...kahhhhh!

tunggu bas sekolah ka? wakakaka....macam budak sekolah aku tengok gambar nie, siap beg di sebelah lagi, cuma tak pakai uniform sekolah saja..haha...perasan muda la tu...hehehe.

En suami saya siap cakap, ni nak amik gambar passport ni..background biru...kahhhh!

#layannnn...

Love
ZII

20 comments:

wantie said...

kalau aku duk situ sah sah nampak mcm mak budak tolong pegang beg budak sekolah. kahhhhhhhhhhh

Azura R-Ju said...

menung jauhh nmpak

el said...

aku sokong komen wantie kahkahkahkahkahhh

ch@ said...

ahahaa, mmg pun mcm bdk skolah, hihiii. u awet mudala kak.

nad said...

Mcm baru blk tuition hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

background sesuai...cantek..

mamaarifakeemaisy said...

hahaha..siap background biru.. ^_^

Sidratul Muntaha said...

ehehe..
ade amk orang kempign bdn
mgm la mcm budak skeolah tggu bas..
ek eh yeh
blkg tu mcm amik gambo pasport pun ye jugak

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

hahaha..
sabar je hg ni...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

fazilzura~

hahaha..tk menung pun
tgk rest sat kt UnderwaterWorld

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

hg semua sokong yer...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cha~

hahaha..
tgk real mmg mcm mak budak rasanya Cha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

kekeke..
blk tuition la plak..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

k.Alona~

tu arr kak..
bgroun kaler biru..mcm gmbr passport

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamalieya~

kt underwater world ni..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ayu~

apa tu orang kempign bdn weh?

Si Matatajam said...

Bagi M unik pict tu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Si Matatajam~

unik ke?
thks..hhee

Unknown said...

a'ah mmg gaya budak sekolah...cute miut sis ni :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Mar~

kalau kt luar nmpk mcm mak budak gk Mar..haha