♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 26, 2013

ArwenDanish Giveaway ~ FM Aussie ~

Assalamualaikum

meh join kawan kita El buat giveaway...bermurah hati nak kasi FM from Australia..walaupun saya dah ada FM Aus nie..tapi nak la lagi...giler FM aper...haha


nak join juga? sila klik link.. ArwenDanish GA,


# zura@iwan giveaway saya kalau tak rajin komen pun tak per...ikut la anda semua...mesti la saya nak komen yang ikhlas tiada paksaan ok, memang saya nak kasi pada yang betul-betul mau saja FM nie...:)

10 comments:

Ct Noraishah said...

nak jugak la hehe

Nurzakiah Hanum said...

good luck

Sidratul Muntaha said...

wah wah kau
rajin plak join ga ye..

Zura@Iwan said...

Ct~

nak kena join..

Zura@Iwan said...

Hanum~

thks..

Zura@Iwan said...

Ayu~

giler kumpul FM plak ni..

el said...

saya ikhlas komen tru heart hahahaha
thx dear zura..thx join..
gud luck..nak jampi sini skit no..fuh fuh fuhhhh power ranger hahaha bley gitu

Zura@Iwan said...

el~

ya ikhlas mengomen ye auntie El...

sama2...support kwn2..then kalau bleh nk gk FM tu..

Mia Liana said...

Salam.... Mia datang dari GA yang sama

http://www.mialiana.com/2013/02/arwendanish-giveaway-fm-aussie.html

Zura@Iwan said...

Mia~

Salam kenai..:)