♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, February 23, 2011

Tunggu Untuk Dipos jerk….

Ku dah terima email dari Dua orang pemenang ZuraIwan GiveAway….terima kasih kerna m'beri maklumbalas yg cepat…syabas!!!..hihihi….but…..tiggl sorang je lagi yg tak kasi details kt aku, kepada pemenang berkenaan yg tak kasi details tu, sila lah buat tindakan selanjutnya yer….

22022011099

Hadiah2 kat atas nie tak sabar nak diposkan jerk……penerima pun sure tak sabar nie…hehehe…

22022011103

Pos Express pun dah tak sabar nak diisikan hadiah di dalam sampul tu….hahahaha…..

Kalau pemenang berkenaan kasi details kt aku cepat….aku leh la pos semua sekali….mudah and senang keja aku taw…hehe…if still tak dapat details gak hari ni….aku kena la pos dulu pada pemenang yg dah kasi details dorang kt aku tu….tak syok plak buat org tertunggu2 kan….

Nanti kalau aku dah pos…aku inform korang yer…….dan peringatan kepada yg tak kasi details by today...aku terpaksa cari pemenang yg lain yer....cam tak sampai hati plak aku nak buat cm tue....hehe


^~^ Sungguh tak best....sbb tak boleh nak sign in blog time waktu keja...huhuhu....so korang punya komen kat entry aku tu pun tak leh nk reply...makanya aku telah kasi auto publish komen...then aku skrg lebeh kpd menjadi Silent Reader....sbb nk komen tak leh....hehe..

4 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

thanks...

Gieyana said...

pemenang tue x pasan kot wei..g notify dier kt blog tgk..hihiih..

Aku pon x smpai ati kalau nk cabut len psl dh da pemenang kan...myb dia x psn..huhuhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Fadzillah~

wclm...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~

tu arr.....aku dh gtaw la tu...kalau x gtaw mmg dia x taw weyy..naseb baik je...

aku baik hati nk kasi taw..hehe..