♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 8, 2011

FM Abu Dhabi~Terima Kasih Et..

Rezki aku lagi….kali ni dapat hadiah bertuah dar ET…tak salah ni kali ke dua or ketiga ntah Ku join GA anjuran ET ni, dia rajin buat GA dan dia juga rajin join Contest or GA…hehe..

P1130314P1130315

Hadiah ni baru je smpi klmarin…cuti raya cina kan, aku tak de kat Penang…so klmrin baru tgk dlm pos box tu…

Aku adalah slh sorang yg bertuah memenangi FM nie….

P1130316

P1130317




Abu Dhabi FM….cute jerk, best3x...…..terima kasih byk2 ET kerna menganjurkan GA FM Abu Dhabi ni yer..dan rezki aku nak dpt…syukur2….

16 comments:

Myra Jay said...

Mmg cantik.. thniah ye.. :)

Anonymous said...

wah beznye dapat fm abesea
aku arini dpt 3 adiah fm heehhe

Gieyana said...

tahniah2..kira murah rezeki gak nie..aku malas nk menjointkan diri..tht why habuk pon x da..hahaha

Farra Dhelina said...

makin bertambah lah koleksi ye..bape byk dh kumpul?

Unknown said...

hehe..dah sampai yer...
Alhamdulillah...hope u suka FM tu...

☆ lieya latif ☆ said...

wah cantik2...peminat2 FM mmg suke kalo dpt FM dari luar negara kan...bertambah2 laa koleksi comey2...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

comey la FM tu..lain dari lain

♥MAMASYAZA♥ said...

wow cantiknya fm tu, kalo kumpul yg dari oversea, mmg bestkan

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Myra Jay

aah cantik..len dr yg len..hehe. jenis FM getah...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Nana

best2...rezki la ni..hehe
ko mmg...byk tuahnya...hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

aha...rezki la ni..thks...
ala...aku ni suka2 je join pon..mn tau murah rezki kan..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Farra Dhelina

aahh...btmbh2 le..tp x byk cm org len kut..
br belas2 je farra...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@eT

yup smpi dh..thks eT

mmg ku suka...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@☆ lieya latif ☆

kita ni x le fanatik sgt kumpul FM ni..tp suka gk kalu dpt kumpul byk2..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

yup..len dr len kan..
getah FM ni..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@♥MAMASYAZA♥

cute kan...dpt gk FM dr oversea..
penah gk dpt FM dr oversea yg len..
tp dpt dr member opis..ni dr blogger plak..