♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, February 11, 2011

Tahniah Sahabat

Sebelum tue aku nak ucapkan tahniah byk2 pada sahabat aku walaupun aku dah wish pun... kerna telah berjaya pregnan 4 2nd baby....walaupun telah menempuhi byk dugaan tp dia ttp berusaha dan tabah menghadapinya...hasilnya sgt2 berbaloi kan Tie....hehe..

Aku tumpang gumbira....selalu kita berchatting kt FB, tp skrg kurang sket kan...mybe dgn situasi hg skrg dan sibuk ngan kerja masing2 kan.....

Selalu gak kuar lunch ngan dia....tmpt besa kitaorg Tesco Food Court le...hikss. Picca kt atas adalah latest Tie bsama baby baru dlm pewot tu, kitaorg jumpa b4 cuti raya cina...See tersengeh aku...hehehe.. Aku dah berjaya laga2 pewot ngan Tie....hrp2 aku pun berjaya mcm dia....Aminnnn......

Hari nie Lunch with Tie lagi kut....insyaAllah ada jodoh ketemu kita lg kan...hehe..

10 comments:

el said...

hehehehe cantek mak buyung tu

wantie said...

hmmm.. Alhamdulillah. rezeki aku untuk dapat 2nd baby.

Aku pun harapkan semuanya berjalan dengan lancar.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

mak buyung mmg cantek kan..hg pon mak buyung cantek gk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

alhamdulillah..syukur kan...lama hg tggu...ni hasilnya...aku plak lps ni..hehe..insyaAllah..doakan aku..

ALoNa CintamaniszLite said...

semoga aura berjangkit..insyaallah..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ALoNa CintamaniszLite

insyaAllah kak....mudah2an..

Gieyana said...

mmg byk dugaan kalau time sebelum preggy..masa preggy..syukur psl Allah makbulkan doa T..insyaallah lepas nie ur turn lak..:)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

betui2....di sblk dugaan ada hikmahnya...
amin...mudah2an aku plak..hehe

ct said...

kak xrugi lagakan perut tu...now turn kak pulak kak...hikhikhikhikk...

bulan 10 i'allah kita sama2 dpt org baru..dah lama st kita tggu...

alhamdulillah akhirnya Allah permudahkan...syukur sgt

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

insyaAllah...semoga dipermudahkan...amin..hehe