♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, February 18, 2011

Dapat KFC Dapat Kek Juga…

Bday aku that day kepingin nak mkn kfc….sempena bday aku le ajak la my opismate sorang ni gi mkn kepci….dia dgn bsr hatinya walaupun orgnya kecik molek jek….ikut je la…hehe..suka2x…
16022011079
Aku n Niza amik set ada nasi gak……tgk nasi aku cm byk plak…hahaha..
16022011081
Lepas tu….t'kezut monyet gak le…hahaha…blk2 dr solat zuhur, atas meja aku ada SR ni….usihhhh sapa plak kasi ni….confius2…tp ku buat2 cam x t'kezut pon..hahaha…
16022011086
Rupa2nya Niza yg kasi hadiah SR cake ni kt aku,secara diam2 buat surprise tue….owhhhh ku tkezut!!!hahaha… thks sgt2 yer….i banjer u ikhlas le…..u bls2 plak…hehe..Dah alang2 nk kasi adiah..kasi la yg bosar2…hahaha..lawak jerk…….maceh byk2. Ku dah bedal masuk dlm perut ...cake nie ku bw sekali celebrate mlm bday tu...sedap2...dlm dia ada coklat u....maveles!!!
pstt; dapat hadiah suprise dr Shbt senegeri gak ….wahhhhh…bday ku thn ni yg bmakna…..tharu2…sob3x. Alhamdulillah rezki dr Allah S.W.T...

19 comments:

wahida said...

ramai blogger kata kek terbaru dr SR tu sedap...x pernah try lg...

NizA said...

dlm dia ader choc gak???wahhh cam sedap nih...leh try...hehehe...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@wahida

cedap2..hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@NizA

aha ada....meleleh choc dia tu..hahaha..try2...ke nk tggu bday u br ai beli..tp lmbt lg la..haha

el said...

besday aku bln april jgn lupa eh buat surprise kat aku hahahahaha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@el

x malunye..siap habaq lg noh..nnti niza buat2 lupa..kalu nk hg kena duk dkt la..haha

Cho Zila said...

bestnyer dapat kawan yang nak surprise2ni.. tak kisahler kan .. kek SR selalunya sedap tapi akak kalau besday anak2 suka nak beli kat kawan2 internetni,,, boleh deko lebih2 sikit..lepihtukan leh berkenalan sekali..

Anonymous said...

sedapnya kek tu...ada lbh lagi x..ayong tingin pulak..heheheh

Rizziela said...

bestnya dapat kawan yg sporting..siap ada surprise cake lagi :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Cho Zila

tak tbls la plak surprise dorang ni...hehe..
aha..kek homemade pon sdp gk..deco2 lawa..

I-sya said...

wah... lanje orang pastu org lanje blk. ok la tu. rezeki memasingkan.

hiks... aku thn ni dh ble join group 30's ko. tua sudeeee....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@AINA

mn ada dh kek tu..abis dh le..kecik je...nnti aku bawa kek yg lebey ms celeb hari tu...yg tu ada kut kt umah..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Rizziela

aha...spoting ziela...bkn time bday je..time len pon dia rajin banje...hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

erm..tak penah lg makan set nasik kat kfc..huhu..
ntah pe pe laa akak ni..byk sgt tak penahnyer..ngeh2..

Gieyana said...

wah bestnyer..siap dpt kek lg tue..Niza x nak kasi kat aku gak ka?hahaha

Farra Dhelina said...

hpy bday kak!! best dpt kwn2 yg best mcm ni kan!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ALoNa CintamaniszLite

ye ke..zura mmg suka mkn nasi kepci..hehe..x per...next time try la kak..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

tkezut gk aku...x sgka niza nk kasi ..hehe....nnti ku gtaw niza kasi ..haha...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Farra Dhelina

hehehe...alhamdulillah semoga kekal dpt shbt cm ni..