♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 22, 2011

Tiga Pemenang Bertuah itu Adalah…….

Sebelum tue, pihak kami minta maaf banyak2…sbb buat korang tertunggu2, petang tadi tak dapat nak publish entry kemenangan nie, line tenet kat opis buat hal lagi…..

SO……inilah pemenang2 bertuah ZuraIwan GiveAway pada kali ini……………….

untitled

9. Fadzillah Kamarudin

untitled1

126. ika puk puk

untitled2

116. Cik Dya


Tahniah kepada semua pemenang bertuah ZuraIwan GiveAway~I Love Genting, rezki telah berpihak kepada anda….kepada yg tak bertuah jgn menyerah kalah yer…try lagi nanti….mgkin ada rezki korang di lain hari, terima kasih byk2 pada kengkawan semua yg sudi joint GA aku ni yer…..

Dan aku sebagai seorang manusia biasa mohon maaf jika ada salah dan silap yer sepanjang GiveAway ini berlangsung…..jika murah rezki aku lagi…insyaAllah bleh anjurkan contest lagi….Semoga murah rezki aku ….Amin…

Kepada pemenang2 di atas…korang akan memiliki FM I Love Genting dan aku kasi extra Keychain frm Penang yer…..harap2 korang suka dengan hadiah pemberian ikhlas dr aku….walaupun hadiah ni tak sebrp…

Oleh itu, diharap pemenang2 silalah email kt aku Address & No. Tel korang di email aku , zura@quintmas.com.my secepat yg mungkin….boleh aku pos pada korang secepat yg mungkin juga…insyaAllah aku akan menggunakan perkhidmatan Pos Express Malaysia ok….jika tak de feedback dalam masa 2 hari...tanpa was2 aku akan mencari pemenang yang lain....kejam tak aku? hahaha...


~ Happy2...sbb ku pun dpt hadiah surprise frm my darling...lalalala...Alhamdulillah rezki dr Allah....

54 comments:

cikanna said...

tahniah buat pemenang...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tahniah pada yg menang..

**fadzillah kamarudin tu selalu bertuah hehe..

Ibu Aqmar said...

tahniah semua.. ha ah..rezeki dia pd Feb ni banyak tul. tuahnyer dia

Naba' Jannatu Syauqiyah said...

waaaaaaaaaaa..
ika dpt jugak..
tak sangka btol.. :)

mizayusof said...

tahniah pada pemenang :)

Naba' Jannatu Syauqiyah said...

bleh x ika bg kat cni jer..
line slow :(

Gieyana said...

Tahniah2 pd yg menang..x der rezeki..:D

Unknown said...

thniah kpd pemenang2~!!

Azlina said...

xde rezeki kat sini..tahniah buat smeua pemmenang

atuk said...

Assalamualaikum Zura

tahniah kpd pemenang dan
tahniah juga kpd zura

Wassalam

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tahniah kepada pemenang...mohon jasa baik untuk vote balqis k
http://anna-jueanna.blogspot.com/2011/02/jom-pilih-siapa-pemenangnye.html

Balqis No 4

Unknown said...

tahniah buat pemenang:)

azura samsuddin said...

tahniah kpd yg bertuah sume, thanx to zura wat GA ni...

eija_sweetmama said...

Tahniah kepada sume pemenang bertuah :)

Anonymous said...

Tahniah tuk pemenang

Fadzillah Kamarudin said...

alhamdulillah...
rezeki...
saya dah emailkan details...
thanks...



GKSB...
bukan selalu bertuah...
kadang2 ja...
=)

NM02 said...

tahniah pada semua yg menang.

Rinna said...

Tahniah pada pemenang.. :)

Nureen said...

tahniah buat pemenang...
aii nk jgk zura.. huhuuu

uNa said...

tahniah pd sume pemenang..yg x menang, try again

SyaNa said...

tahniah pd yg menang
hukhuk..cepat pujuk
aku sedih ni :(
hahaaa

Jieda said...

tahniah kepada semua pemenang

wantie said...

Tahniah kepada pemenang pemenang yer. aku tumpang gumbira.

Dee said...

tahniah buat pemenang..

Cho Zila said...

tahniah2 untuk pemenang... lain kali buat lagi... leh lak cuba ker...

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe..ada ye perkhidmatan random kat internet ni?? ngee..teruk tul akak ni kan..baru tau..huhu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@cikanna

ye...tahniah buat pemenang...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

ye ke? rezki Fadzillah la tu..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@AkmaFaizal

Alhamdulillah rezki dier kan..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ika puk puk

ye ika...u menang tu..percayalah...hehe...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Miza Yusof

thks...tahniah

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ika puk puk

dh dpt dh details ika...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

thks gk sudi joint..x per ada rezki len tu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@SyUhAdA

thks sudi joint....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@LyNn'Azlina

x per...cuba lg yer..mn tau ada rezki..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Rozali

wasalam atuk..

macih atuk....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

thks anje....ok...nnti free kita terjah ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Cik Wanie Ghani

thks wanie

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@azura samsuddin

wclme....macih sbb sudi joint GA kita ni ye,.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@EiJa ZaQuaN

macih......cuba lg nnti..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@fazilzura

macih beb sudi joint gk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Fadzillah Kamarudin

ye...syukur rezki awak kan...tahniah..
ok sy dh dpt details awak...nnti dh pos sy inform k...

cuma tggu sorang je lg tak kasi details ni..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@NM02

macih ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Rinna

macih kak rinna sudi joint..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Nureen

alamk nureen x de lebey la...hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@uNa

ye betui tu....x menang jgn mgalah...cuba lg...ni skadar sonok2 je..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@SyaNa

alalalalala...jgn la majuk dear...sedih aku taw...hehehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Jieda

thks sudi joint gk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@wantie

aku pon gumbira sbb dh selesai GA aku ni..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Dee

aha Dee ada buat GA ek...minta2 sempat join..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Cho Zila

insyaAllah ada rezki sy buat lg ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ALoNa CintamaniszLite

aha ada kak..hehe..x per kak..sy pon br taw...hehe

Nurul Nadia said...

waaa dear...suka nya dalam hati menang GA!!! x tau pun nih..maceh datang blog hamba tlg inform...will email the details right away..

*smmooochh** tq dear

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Cik Dya

tu la psl...u x alert tu...idak dpt rezki kt org dh tu..hehe...tahniah ye...
ok dh send pon...hehe...