♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, February 10, 2011

Makan Durian Di Dusun…best3x…

Seingat aku le.....aku tak penah mkn durian di dusun cenggini....hikss..sian kan aku...hahaha. Aku ni bukan lah peminat durian...tp boleh la layan nak mkn sket2...kalau manggis or rambutan mmg aku suka....hehe

P1130301

On the way dari Lumut ke dusun kat Kampar kut.......lupa dh aku..hehe

P1130302

P1130306

Durian yg telah dpt ditgkp oleh hubby2 kitaorg...byk gak...

P1130307

Ada rezki gak kitaorg mkn durian kt cini..walaupun tak brp nak jadi...hehe

P1130312

control ayu mkn nmpk...hahaha..

P1130313
Nie la pokok durian....korang tau? hehe..

Terima kasih pada Madi & Ina sekeluarga kerna sudi bw kitaorg lepak2 kt dusun korang dan tumpangkan kitaorg lepak2 kt umah korang gk sblm btolak blk Penang....len kali km mai lg....

Hari tu...kitaorg smpi di Penang lebey kurang kul 2.30am....jln kt Sg Perak tu jam giler...tensen2...huhu..

^~^ Adeiii..bila aku nk update nama2 contestant GA aku ni....korang sbr2 ye...masa masih ada....

20 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Zura

wah... sedapnya
saya peminat durian
mengapa tak ajak saya..he he

Wassalam

wantie said...

amboi.. kenduri durian korang yer. sedap nyer.

Nak join boleh? join usha kat blog ni jer la.hehehe

Unknown said...

argh...sdapnyer durian...nak join lah...

Suziey Ahmad said...

haih dh musim duyan nih..huhuhu...mau duyann!!!

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun hantu durian gak, bila ngadap, tak ingat dunia dibuatnya

attyfir said...

beshnya dapat makan doyan kat dusun..
kty ni hantu doyan..

Jom baca: Bertahun2 Tersalah Tarikh Wedding Anniversary

Unknown said...

nak duriannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

I-sya said...

bestnyer mkn durian fresh... tingin sgt. dulu2 pernah la time atok n wan still larat jaga kebun dia.

now semua tu dh xde.. terbiar je.. sedekah ke binatang kat hutan2 tu sume.

el said...

lm x mkn doyan
teringin lak bila npk korg mkn2 tu hehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Rozali

Wasalam...

peminat doyan ye Atuk...sy x brp sgt...
alamak ..atuk x bg ctc no..cm mn nk rojer..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@wantie

sj pi terjah weyy...mn taw ada rezki dpt mkn doyan..
ada la yg elok...hehe...
join tgk kt blog la hg..hikss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Putri_Aizat

join le..hikss...jauh la plak..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@[-suziey-]

kt Perak musim la ni..hehe...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@♥MAMASYAZA♥

ye kak? sy naseb baik bkn hantu doyan..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@atty's

tu arr..kita pon bkn besa mkn kt dusun ni..

hntu gk ek kak?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Shorbaini

nak ke? nk kena cari arrr

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@I-sya

owhhh atuk ko ada dusun ek..best le..
tp syg kan..x de org jg...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@el

ko jgn tingin sgt..nnti bb ko duk minta doyan je...hehe

'NuReeN' said...

dorian kg kan yg isu putih tue perrghhh sedapnyerr.. nureen x suka sgt yg kuning yg putih ni terbaekkk

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@'NuReeN'

aahhh...isi putih..hehe..
tp kita suka kuning punye...hehe