♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, February 28, 2011

Nak Bagitau Nie..

Halooo....salam hari isnin.....semoga semakin ceria yer...

Sejak dua menjak ni......mmg mood utk update tersangat le malas.....perasan tak ...tak de kan entry2 aku yang latest baru2 nie....ke mmg tak de sapa yang jengah blog aku ni? hahahaha..pasan la ko glamer sgt kan.....bahkan tak pun.....pasan diri sdiri.....kahhhhhhhhhh!!!

Ekceli nak bagitau jer.....korang pasan tak aku lama tak jenjalan blog korang kan? ke tak pasan gak? hehehe...sblm ni aku rajin gak jenjalan sambil meninggalkan jejak kasih kat umah korang....tapi mmg lama rasanya aku tak jenjalan....sebabnya.....kat opis aku tu....dah tak boleh nak sign in blog.....jadi.....m'buatkan mood aku down ler...huhuhuhu...ada blog yg aku leh tigglkan komen kt kotak jerit tu....tapi ada blog kotak jerit dorang aku tak leh nak baca....huhuhu..kesian lagi....hahahaha....line tenet kt opis amat2 la masalah ngan blog ni...saja tak nak kasi aku buang masa berblogging la kan....hehehe...

Ye la...nak gtau kengkawan...nnti kata aku ni belagak plak...korang datang blog aku...tp aku ni tak balas balik.....hehehe....tapi kengkawan semua tak mcm tu kan....paham kan? hehehe..

Lepas tu...kalau aku rajin or ada idea...barulah update kat rumah...tu yg kadang2 kuar entry pada waktu keja tu....Autopublish entry katakan...hikss. Komen2 korang pun kalau sempat aku reply....huhuhu...

Sampai bila entah tenet kt opis tu nak kembali pulih seperti biasa....hehehe....kat umah mmg ketiadaan masa nak bertenet...balik rumah utk berehat...kakakaka...apa2 pun macih semua kerna sudi jugak menjengah umah aku ni yg tak brp nak menarik sgt nie.....sygggggg semua.....hehehe...


14 comments:

attyfir said...

salam zura..
kty ada pasan gak..tp kty dpt agak..mesti sama kes ngn niza kan.

takpe..kty faham..

Nureen said...

a'ah.. mmg perasan sgt2.. aik tenet x ok kerr.. bleh x send no phone opis @ no phone tenet tue bleh check dlm sistem pasai pa area tue down sbb nureen pernah wat maintenance thn lps kat bwh tue..

el said...

xpelah mayb kejap je tu..boleh pe buat kt umah...spend time 1 jam ke pas2 leh lah rehat2 heheh

SyaNa said...

br nak merajuk
ahahaaa
xpe la..nanti2 da ok ko tegar la balik ek

wantie said...

aku ni sib baik ler kojer kat company ni. kalo akukojer kat company lain dah tentu tak leh nak berblog time kojer. hehehe

Anonymous said...

la..igt nk bgtau apa la tadi..mcm surpeise je..jeng..jeng

Kak Amy said...

zura amy memang perasan sangat , setiap hari amy akan singgah sini.. kalau dulu awak mesti akan balas or kalau amy tak singgah mesti komen awak sentiasa menceriakan kotak komen amy tp sejak dua menjak nie memang tak de langsung..amy perasan dah seminggu tapi hari nie akhirnya terjawab juga teka teki amy.. amy sangkakan amy ada uat silap ke sampai awak x nak singgah blog amy tapi rupanya masalah lain.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@atty's

wasalam kak..

pasan ek...tu arr....idak sy dtg umah kakty gk...tp x leh masuk..huhu...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Nureen

tu arr kan..sian aku...idak aku la hantu blog..hahaha...
aha..tenet kalu nk masuk blog x leh...nk send kt ko guna email ke? apa email ko?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@el

kejap apa weyy..lama dh nie...huhu..
aku blk umah nk spend 1jam x cukup wey..mn lg nk terjah umah kwn2...nasib baik komen kt blog hg bleh..sbb hg pakai style komen disqus tu kan..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@SyaNa

jgn arr majuk...sedih aku taw...huhu
bila nk elok blk ntah le...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@wantie

dulu comp aku lg la..x leh nk tenet lgsg...ni naseb baik FB bleh lg..tp FB boring la plak...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@AINA

bgtau apa plak ...nnt arr announce..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Amy Syaquena

betui tu amy...sll zura akan dtg lawat blog amy kan..skrg mmg x de mood la..sbb tenet kt opis mslh tul..huhu...
idak le..x majuk ngan sapa2 pon..hehe