♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, February 18, 2011

Hadiah “Penampar” Dengan Kasih Sayang….hahaha..

Kasarnye tajuk…..hahaha…jgn mare…lawak je…itu kata2 dr Sahabat Senegeri yg kasi hadiah surprise tu….mmg “Penampar” dgn kasih syg tue...…..hehehe…
16022011082
See….hadiah she kasi….mmg tamparan hebat, packing n wrapping yg kemas tue…Sahabat nie menggunakan service “posmen” tanpa berbayor….sure la…suami2 t'syg kitaorg….hehe. Cik abe aku bw blk ptg klmrin, smpi umah….cik abe kata “surprise!!!”…ingt adiah frm cik abe ler….rupanya frm Sahabat nie….br ku tingat, she ada gtaw nk kasi hadiah “Penampar” scara lembut kt aku…..ni le hadiahnya..kahhhhh!!!
16022011088
Terharu aku dibuatnya…….sekeping frame yg cantik bserta gmbr aku dan cik abe syg t’pahat indah memory ketika di Cameron Highland bercuti2 bersama Family Sahabat nie…serta coklat Daim import frm Langkawi dan ada kad ucapan b'day gak tue….hehehe..
16022011089
Thanks pada Rozie n Munir kerna kekreatifan korang m’buatkan aku terharu sgt2…huhuhu….……kan Ku kenang smpi bila2 jasa2 korang..……terima kasih jua kerna sll mendoakan dan memberi semangat kpd aku dan iwan…..muahhhhh utk korang……Semoga korang pun memperolehi kebahgiaan selama2nya....amin.....Hopefully menjadi Sahabat selamanya....

~ Birthday celebratian malam tue nanti lah update....lgpon gmbr blm trf lg..huhu..potong kek oleh aku dan anak saudara abg, Mysha....

20 comments:

attyfir said...

Cantik hadiahnya ..

Sidratul Muntaha said...

bestnya dpt adiah..
uuuh...

SyaNa said...

hadiah yg best :-)
bleh buat deco umah

I-sya said...

bkn sng utk dpt sahabat begini Zu.

seronok tgk persahabatan korang. Aku dh lm x lalui saat2 begitu.

el said...

nak adiah gak..
adiah bb ngan adiah besday den bln 4 ni hahahahaha

Gieyana said...

kahh...kahhh..kahhh..El nk hadiah! Ko nak gak ker 'penampar' aku? Lallalalala...

Alaa..just a small give dr aku..n Munir just komen time ku edit tue jer..hihihi...edit tue ada sentuh2 kt part2 tertentu yg membuatkan aku gelak bdekah2..jgn marahh yer! Nk tau knp aku gelak? Nnt free email berangkai aku..br leh story!hahaha

neway..hepi birthday yer..moga impian korang tercapai..insyaallah..:D..wahh..igt gmbar The Ship s 1st time jumpa time barchelor dulu..kurus bebs!kahhhh...

ALoNa CintamaniszLite said...

Murah rezeki org yg sambut besday..
semoga murah rezeki pd org yg memberi kegembiraan pd org yg sambut besday ni..hehe..

Unknown said...

mmg cantik dan kreatif hadiah itew,
:)

Farra Dhelina said...

sama mcm kak cuji lah ye...

Unknown said...

Memang 'penampar' betul.. cantik.. :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@atty's

aha...cantek2..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Sidratul Muntaha

Alhahamdulillah rezki nie..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@SyaNa

tu arr...nnti ada perabot lgkp leh la taruk umah br..smntara taruk kt png dl..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@I-sya

betui tu....kwn yg baik ssh nk dicari...

x per...jgn bmusuh sudah la kan...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@el

nk gk ke? sian hg..nnti ku kasi kt bb na...kt hg x yg le..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

aha...El nak tu..nnti kita sm2 kasi dia "penampar" hehe..

small give pn ku rasa cm big give ni...ssh2 je korang edit2 gmbr bagai..smpi gelakkankn kitaorg yer...huhu....nnti kita email berangkai na...hehehe...

thks.....amin...mudah2an....tu la psl...kurus noh time tu...haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ALoNa CintamaniszLite

amin...alhamdulillah kak..rezki kan..
moga murah rezki shbt2 sy...sm gk cm akak..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Cik Wanie

aha...suka taw akak..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Farra Dhelina

kak cuji dpt perfume...hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Mrs. Asida

aha...mmg "penampar" sakitnya rasa tu..haha