♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 15, 2011

Boring gak nih....huhu...

Huhuhu...banyak yang bercuti hari ni termasuk cik abe aku, jeles2 di sini.......aku yg rajin nie(bkn rajin tpksa..hahaha)kena la kojer...tapi cik abe syg tu tak leh relax, kena hantar dan amik wife dia gi keja la...hehehe..syg bini kan....hehehe..

Boring tu mmg la boring....nak buat keja, semntara ni tak de byk keja plak....nasib baik line tenet ok buat masa skrg.....jgn tup2 stgi tak de plak..gelong dah ler...hehehe. Best jugak hari nie, dpt mkn free....kitaorg satu opis td ramai2 gi kenuri kawin, slh sorang staff opis nie kawin...klmrin pun also mkn free....Alhamdulillah rezki dr Allah. Besok ada mkn free lg ke? hiksss....

Ku rasa lama tak menulis dalam blog Zura@Iwan nie.....hampir2 setahun kut? kakaka...ala baru 3hari....kekeringan idea, dan kesihatan yg tak mengizinkan....lgpon kat opis line tenet mslh, m'buatkan mood btmbh kureng arrr.....kalu idea mali, ku ceta2 la kat sini...kesian blog ni, sunyi sepi kan....huhu...

Pasal Zura@Iwan GiveAway tu....dah seramai 126 peserta yg joint...dan kalau ada yg sudi nk joint lagi...sila2 la ye.....masih ada masa...date smpi 16/2/2011 @ 3.20am ok. Aku dh bjaya menerjah semua blog peserta yg joint contest aku nie....byk yg memenuhi syarat dr yg tidak....ramai dah b'pengalaman kan...hehe. Gud Luck semua....


~ Lama tak jenjalan blog kawan2 ler...huhu..

14 comments:

Gieyana said...

sure boring giler nie tmbah lak ramai yg x keja kan..selamat bkerja..:)

Farra Dhelina said...

o akk keje ke hr ni?

its me said...

aku plak cuti boy yg koje...sanggap ya amat ni...lepas tido aku tido balik sampai baby aku tendang suh bgn..amik ko mommy asik nak tidoq jer!!huhuhuhu ni pun naip dr tempat berkubang.....huhuh ape pun selamat menyambut maulidur rasul beb

Tutup Blog said...

dear...
jgn bosan2.. jom berblogging... kalo tak jom kiter tido.. zura pun kat opis gak nie=))

Jom baca: Jiran Sebelah Aku

atuk said...

Assalamualaikum Zura

Slam Maulidul Rasul

selamat bekerja

Wassalam

♥ Che NamNam ♥ said...

eh apsal ko kejer,bukan coti ker ari neh weh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

boring la weyy...aku keja nk tido je ni..huhu...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Farra Dhelina

aha farra...keja la...apa nk buat...comp x amik...huhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Ms AiReEn MoHd

ye ke....sure boring kan boy ko keja....x per ko rest la...tp bb bkn suka tido byk sgt..hehe

slm maulidur rasul..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Zur@ZaRi

buhsan la zura...x leh blogging la plak..tenet buat hal lg kt opis td..huhu...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Rozali

wasalam Atuk...

slm maulidur rasul...

slmt2...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@shi3la

kojer la weyyy..dh comp aku x amik ...hehe. mmg cuti....hehe...certain comp x amik..

♥MAMASYAZA♥ said...

akak cuti, dok melepak kat umah je, panas lit lit kat sini, anyway salam maulidur rasul

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@MamaSyaza

lepak umah best tue,.skrg musim pns sket...