♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, February 23, 2011

Dinner Steamboat Last Night…Heaven…

Semalam cakap ngan hubby….”Eh lapar Steamboat ler….lama kita tak makan Steamboat kt Restoran Nelayan depan rumah tu….” Hubby kata ok gak….tp hubby tak nak mkn nasi ….so kitaorg tak makan nasi mlm tu…lgpon malam mmg kurang mkn nasi…hehe..
22022011100
kitaorg amik set steamboat ni….rm30…dulu rm25 jerk, lama tak pegi…skrg dah nek tue…huhu…x per lah….sbb lapar steamboat punya pasal…
22022011101
See…banyak wooo bahan2 dier…mmg heaven betui dinner smlm…ku rasa cm puas betui…kenyang ngan mengah dibuatnya…hehe…
22022011102
Licin kan…..Alhamdulillah kenyang, dpt gak ku merasa Steamboat nie, kdg2 restoran ni tutup….tak sure ari apa ntah depa tutup…smlm nasib baik dia buka…hehe..Lgpun dkt je ngan umah aku tu…bleh jln kaki kalu bleh….hahaha..
Terima kasih Mr Hubby kerna melayan karenah wife dia yg tiba2 nk mkn Steamboat…hikss….ala bkn selalu pon kan…..haha

14 comments:

Unknown said...

uishh layan steambot..kita last mkn thun 2006..tu pon member yg bwk sbb sepupu dia jual..haha

knapa tkde gmbr org??ekeke

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

pin...pin...pon...pon...blog anda telah di review...tett...
http://damiaqish.blogspot.com/2011/02/segmen-blogger-review-blog-ceritera-kau.html

wantie said...

Tu la zura, aku ingat nak pergi makan kat situ gak, tapirisau time aku pi tu dia tutup.

Kalo aku nak pergi aku roger hang dulu, suh usha bukak ke idak boleh?

RM30, ok sangat ler rega dia. nak gi gak sebelum aku malatop!!!

SyaNa said...

kalo nk lg best amik yg buffet tu
bahan dia mmg seafood
lagi ngancam weyyyy
adoi aku plak teringin nih
demmm

Unknown said...

amboi kak, makan steamboat leh menten kurus, ni yg best! :)
DAH DERMA BOLEH RAMAS TETEK, SAPA NAK?

Gieyana said...

pernah gak mkn kt sini before tp rs mcm taste dier x kena ngan aku..sedikit salty..but leh la layan kan!hihii..

uits..mengidam nmpak!kahhhh..:P

Kak Amy said...

nasib x minat sangat steamboat jadi x de la terliur sangat hehe..

attyfir said...

nie yg membuak2 nak g makan steamboat gak nie.

Alona Inaldafoto said...

sedap ke steamboat ni. yg akak tau makan celup2 kat air panas pastu kena cicah2 ngan sos yg disediakan..hehe..
ye ke??

erm..tak penah lg makan steamboat..
hehe..teruk teruk..mmg teruk bebeno ler akak ni..

el said...

a'ah kedai tu aku kalo lalu sure tgk asik tutup jek..kt situ ada stemboat eh..
aku riso lak nk g sn sbb od bkn nye jiwa stemboat hahahahaha..tp nak torai gak..situ mcm2 ada kan..tomyam?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

fiza@

lama dh tu x mkn ek?sdp woooo

gmbr org x de mood nk snap...haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

anje@

ok laling...thks...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie@

aha..kdg2 tutup...ikut mood depa je kut..haha

kalu aku rajin trn g tgk ler...haha

dl murah..la ni semua nek...adeiiii

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

syana@

ku dpt ratah steamboat tu pn dh ckp wey...

Mengah2 gk...haha