♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, February 27, 2011

Settled Sudah....

Hii......dah lama tak update nie...tak taw nak mula cam ne....hentam saja la labu....asalkan aku update gak la....walaupun dengan sepatah kata ayat saje...hehehe...

Settled dah aku pos kesemua gift kepada peserta bertuah yang memenangi ZuraIwan GiveAway~I Love Genting tue....salah seorang perserta dah sampai rasanya.....cuma tinggal lagi dua orang peserta je yang belum inform aku....

Apa2pon aku harap gift2 tue akan sampai dengan selamat yer......dan korang semua suka yer dengan hadiah aku yang tak seberapa tu....ikhlas dan tulus kasih dan sayang dari Blog ZuraIwan...semoga persahabatan berkekalan yer......macih kepada semua yang sudi memberi sokongan kepada blog kami.....muahhhhhhhhhhhhhhh utk korang semua.....

Entah bila pula nak buat contest or GA nie kan....kalau ada rezki insyaAllah....hehe..

4 comments:

Unknown said...

huk..ada buat giveaway ke.. aiseh, ketinggalan bas betul sya ni.. huhuhu

Hezesuze said...

adehh dah ada pemenang ye uols? tak sempat join sbb kebizian melanda ahasss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@MataHati @ MH

aha le...lama dh pon...x per len kali try ye..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Hezesuze

yup kak...x per phm2..hehe