♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, October 29, 2010

Teka Teki Kelakar.....kahhhhhh!!!

Today macam tak de apa nak story la pula....kita layan teka teki lahhh......aku tanya...tapi aku jawab....bleh la gituwww...kakaka.

* Apa dia ayam di luar ikan di dalam?
Ikan sardin cam ayam......

* Bebanyak tempat, di manakah air tak pernah cerah?
Ayer Hitam...

* Kalau semua binatang jadi ikan, ikan jadi apa?
Ikan jadi banyaklah.....

* Bebanyak ikan, ikan apa yang selalu sakit perut?
Ikan kembung.....

* Lembu apakah yang selalu dicari?
Lembu apa lagi...lembu hilanglah....

* Bom apakah yang tak pernah meletop?
Kuih Bom...

* Kereta apa yang orang tak pernah panggil kereta?
Teksi

* Gajah lalu titi patah, lepas tu kambing pula lalu apa yang patah pulak?
PATAH BALIK laaa...pasal titi dah patah.....kahhhhh...guling2 nk gelak....

*Bila loceng bas ditekan, bas akan berhenti. Apa yang turun dulu?
Spedometer bas lah...

* Apa bezanya jatuh pokok kelapa dengan jatuh perigi?
Jatuh pokok kepala kena naik dulu baru jatuh, jatuh perigi pula jatuh dulu baru naik...



** Ada rasa kelakar ke ?? ada la sket2 kan...kakakaka...
** Hari jumaat ceriakan hidup anda.....ngeeeeeeeeeeee...

22 comments:

'NuReeN' said...

1 lagi teki teki sila jwp yerr...

bila kita x guna kita simpan tp bila nak guna kita lempaq.. hehehhe..

jwp hgn x jwp

Dee said...

kelakarlah juga..hihihi..

Ena said...

hehehhe... ;D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahahahhhaahha......adoi la...macam2 taw..

el said...

laaa dah jd lwn balas pulak si reen ni hahah jwb zura jwb

el said...

aku jwb jala kahhhhhhhhhh

10 said...

seb baik dh ada jawapan... kalo x pening jugak nk pikir...

zura@iwan said...

Nureen~

adeiii mcm bbls pantun la plak...kakaka..

ermmmm....mls eden nk pk...nureen gtau la jwpan dia..kn sng..hahaha..

zura@iwan said...

Dee~

kelakar la sket2 kan dr x kelakar lgsg...whahaa..

zura@iwan said...

Ena~

hihihi....

zura@iwan said...

Purple~

mcm2 kan...sbr je la..hehe

zura@iwan said...

el~

pandai la si nureen ni kasi aku teka teki..dh tau aku mls nk jwb...

zura@iwan said...

el~

gtau je la nureen weyy..haha

Hezesuze said...

hohohoho lawak seh..bleh wat panduan nie hahahaha

'NuReeN' said...

hahahhaakkkkk....
alohhhh.... knape x nak jwp lak...
k la jwpnnyerrrr jala la.. kan klau x mau guna kita simpan pastu nak guna kita lempaq jerr dlm laut ke sungai ke...
hehhee

zura@iwan said...

10~

kita baik x yg org penin2 pk..kakaka..

zura@iwan said...

Kak Ze~

haha...bleh2...ni pon dpt dr email...

zura@iwan said...

Nureen~

kakakaka...mls nk pk punya psl..
cesss...El jwb betui lak...hahaha.

[-suziey-] said...

penghibur di kala bz gilos..hehe..aku suka..kekke:P

zura@iwan said...

suziey~

hahaha..bagus2....aku tau ko bz giloss...hehe

wantie said...

aku nakjawab soklan nureen tu. jawapan aku ialah jala...

zura@iwan said...

wantie~

haha...nureen dh kasi jwpan pon..