♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, October 15, 2010

Buli ke nie….

Lawak aku dibuatnya bila melihat kembali gambar kenangan bersama anak2 saudara hubby....cute2 gituww, mengikut jer kata org suruh itu ini, hiksss...Buli ke namanya?layannnn dulu gambar2 ni ler.....hahahaha..

P1110528
Mula2 kakak posinggg......
P1110529
Kemudian adik pula.......hahaha...
P1110530
Sayanggggg adik kata2 sorg kakak.....hehehe..
P1110527
Pak Long buli anak saudara dia suruh pakai tudung....mangsanya ada lah tudung Mak Long le...kakaka...
Ni bukan buli kan.....tapi suka2....kakakaka......tak marah pun diaorang suruh berposing bagai.....bagussss...len kali Pak Long dan Mak Long bawa jenjalan lagi okey....hehe...

22 comments:

Hezesuze said...

so cute...tapi geram dgn yg beso tu..tembam gilos huhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahaha memang comey...untie pun xbrani nak pakai tudung syra nie...cayalah....

Ena said...

tapi sangat comei la.. gewammm

zura@iwan said...

kak Ze~

hehe....kakak dia mmg tembam kak..pewot pun muncit dh..haha..

zura@iwan said...

Purple~

hahaha...tu sbb Pak Long dia srh pakai...dgr kata Pak Long..haha

zura@iwan said...

Ena~

mmg gerammmmmmm...kdg2 buat kita marah pon ada...kakaka..

Amy Syaquena said...

salam..

comelnya gugurl bertudung..

wantie said...

Rajin ko membuli ye. Pas tu siap janji nak wak gi jenjalan lagi. pandai.. hiksss

zura@iwan said...

Amy~

hehe....btudung ngan pksa...kakaka..

zura@iwan said...

wantie~

depa takut sket kt Pak Long depa..tp kalau pak long nk bjln nk ikut jerk..hahaha..

UnGu VioLet said...

memang comel2.. pastu pandai bergaya dpn kamera gitu.. :)

zura@iwan said...

Ungu~

hehe...kakak & adik dpt kamera mmg suka...tp paling suka nk pegang kamera tu..hehe

Rizziela said...

Comellahl si adik tu bertudung

zura@iwan said...

Ziela~

hehe...si adik cute sket dr kakaknya..

el said...

lenkali bw anak2 pulak g jln2..jgn buli2 ok..leh la aku rehatkan minda hehehehe

zura@iwan said...

El~

uitt aku bw anak2 aku gi jln2...apa kena mgena ngan hg rehatkan minda plak ni..hg srh bw anak2 hg jln ke? hahaha...

Rinna said...

Amboi cutenya..pakai tudung maklongnye..yer.. :)

zura@iwan said...

Kak Rinna~

hikss...maklong dia punya tdg sapu...

Amy Syaquena said...

amy mai lagi n folo, pasni leh datang sini lagi hehehehe...

zura@iwan said...

Amy~

thks amy...hehe...

[-suziey-] said...

sian ler kena buli..jahat tau pak long n mak long ni..ekekeke:p

zura@iwan said...

suziey~

tu bkn buli weii..tu nk kasi cantik pakai tdg...kakaka....