♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, October 12, 2010

Peluk Bantal....

Bantal pun ada rahsia ye....jom kita layannnnnnnnn...

Syoknya tido...hehehe....


1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa Seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap Lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang
boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui Mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan
berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.. Ini
menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


6) Tidak punya bantal

Kasihan betul... Pergi kedai belilah satu, bukanya Mahal pun..!!hahaha...




~Kalau tido peluk suami mcm mn pulak???kakakakaka...

28 comments:

mama tisya said...

aku tdo byk bantal..bantal peluk pastu blkng aku pn ada bantal cz aku sakit tulang so kena alas bantal...kdg2 hubbyku jd bantal..heheheh

shi3la said...

kalo peluk en somi kener gayernyer dapatlah hasilnyerrr...tak pasal2 besoknyer kener mandi wajibbb...hohoho

Dee said...

peluk suami pahala berganda..peluk boyfriend..dosa lak berganda..hahaha..

Ciklinn said...

berseni lah sangat ciklinn kan sbb no 1.. hahahha

tak boleh blah ayat berwarna ungu... hahhahahahha...

pstt... pelok bantal besorr yg pandai pelok balik lagi best

zura@iwan said...

mama tisya~

hehe..ye ke...ko ada sakit blkg ek.
hahaha...sian hb ko jd alas bantal ye...

zura@iwan said...

shiela~

tiap2 ari peluk....tiap2 la mandi wajib ye...wakkaa..

zura@iwan said...

Dee~

aku suka ayat ko....hehehe...

zura@iwan said...

Ciklinn~

hahaha...bseni tu ok le...

pelok bantal yg dpt respon blk tu mmg best...ishhh2....18sx ni...hahaha...

Ieda Al-Habsyi said...

tetiap mlm peluk bantal aje, hahahahha!

diana said...

saye lak tido satu bantal lapik kaki..'
satu peluk..'
satu untuk tutup kepala..
satu untuk letak kat tepi..

zura@iwan said...

Ieda~

i x peluk bntal pon x per...yg penting peluk hb..kakaka..

zura@iwan said...

diana~

byk tul bantalnye nk tido..hikss

Rinna said...

Hahaha peluk jgn tak peluk ekk.. peluk hubby mengeratkan lagi kasih dan sayang..:)

zura@iwan said...

Kak Rinna~

hahaha...ceta psl bantal peluk plak kt n3 ni noh...sbr je..hehe...

*∽ IZAN ∽* said...

aha haa.. memang syok tidur peluk bantall.. !

Gieyana said...

ku no 1..mmg seniiii!hahahha...

peluk hubby pon best gak!kik kik kik...

CuTeMiUt78 said...

klu tido berbantal peluk somi cam ne erkkk

zura@iwan said...

Gieyana~

sama arr ngan aku no 1...hehe..tp kdg2 x peluk pon..ahakss...

peluk hb sudah semestinya..haha

zura@iwan said...

IZAN~

best kan....nikmat rasa...wakkaka..

zura@iwan said...

Cutemiut~

peluk suami dpt pahala la...hehe

el said...

aku suka peluk bantai
anak banak laki bini suka peluk bantai ahahahahaha

Amy Syaquena said...

Salam ...

peluk bantal hehehe...peluk suami la lagi afdal:)

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/cutest-baby-contest-bersama-sinar.html

zura@iwan said...

el~

haha...bagus tido peluk bantal..hehe

zura@iwan said...

Amy~

slm hai amy..thks siggh...

betui2...peluk suami lebey afdal kan..hehe

'NuReeN' said...

adusss... nureen ni kategori apa ya.. 1 kat kpala 1 kat kaki..hehhe (dakap)- org yg comel kot..hehhee...

elly tdoq x suka bantal sbb dia tidoq menerap.. asben suka tdoq mcm gambar pompuan tue.. tidoq peluk bantal..

zura@iwan said...

Nureen~

hahaha....ekceli ni sbgi ramalan je..kdg2 x betui kan..hikss

wantie said...

kalau tidur peluk suami maknanya anda memang selalu bergantung pada suami, tak leh berenggang.. sebab.. sebab... nak bau badan suami.. kikikikik..

aku lawak jer wei. tapi aku tido pun peluk suami gak.

zura@iwan said...

wantie~

hahaha...betui gk noh...byk maksud dia tu...hikss...