♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, October 3, 2010

My Mum Birthday…

P1100836
Selamat Ulangtahun Kelahiran buat Mak yang tersayanggggg……..semoga mak dipanjangkan umor agar anak2mu ini berpeluang membalas jasa2 yang tak dapat dibalas dengan wang ringgit…Ya Allah Kau berilah kesihatan yang baik pada mak ku…
Terima kasih segalanya buat mak tersayang kernamu telah membesarkan kami tanpa mengeluh atau merungut. Hanya Allah dapat membalas jasamu…ku bahgia bersama mu my mum….
^~^ kalau mak ada internet kat kg, bleh2 juga mak terjah blog & fb kan….hahaha…sbr je aku…

4 comments:

wantie said...

epy b'day utk mak ko. tetiba lak aku rasa sebak baca N3 ang kali ni.

yer la ayat ayat balas jasa tu buat aku sedar berapa sangat jer pengorbanan yang ku buat utk mak aku.. waaaa rasa nak nangis ni wei..

zura@iwan said...

wantie~

uitt jgn la nanges...aku masa buat n3 ni pon dh sebak n dh blinang air mata...mmg x dpt nk bls la weiii..hg dh jd ibu skrg rasa la mcm mn..aku ni x bpeluang lg....moga2 Allah bg aku peluang kali ni...amin...

ALoNa Cintamaniszlite said...

Semoga selamat sejahtera utk mak Zura...
Tak sangka pulak mak kita sebaya, ye..hehe..
Cuma lahir kat lain2 tempat. Mak akak lahir kat Melaka nuuuu..huhu..
Kalo idak, leh ler tanya dulu sekolah mana, hahahaha...

zura@iwan said...

Kak Alona~

terima kasih kak...hikss....
tu arr x sgka sbaya kan...bln lahir plak sama kan..hehe