♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, October 11, 2010

Hai..hai...

As salam kengkawan....semoga kalian semua sihat hendaknya dan ceria2 selalu la ye....

Sebelum tu saya nak ucapkan ribuan terima kasih banyak2 kepada kengkawan yang sudi menjawab pertanyaan saya di entry sebelum ni. InsyaAllah kalau ada masa saya akan kunjung balas blog kengkawan ok...apa2 pun yang penting jangan putus kawan kan....hehe..

Wahhhh blog ku pun turut sama bercuti la ye sbb tuan tanah pon cuti dua hari...hikss. Nanti saya update wokeh....

Aktiviti weekend kitaorang baru nie ialah attend kenduri kahwin sambil2 terjah ladang anggur...hikss..best betuii....hehe..

~pstt; bersaya2 la plak aku ni...kakakaka....


12 comments:

Dee said...

ku nantikan..stori mori mu..

zura@iwan said...

Dee~

hikss...thks Pn Dee...

[-suziey-] said...

ladang anggur? what???? bikin gua jeles ni wei..kt mane tu?

zura@iwan said...

suziey~

jgn jeles beb...nnti aku story k..hikss

wantie said...

oo.. gi bercuti yer. nanti ko kuaqkan semua xtvt cuti ko noh... aku nak gak berkongsi mongsi.

Farra Dhelina said...

ladang anggur?? wawwwwww....kat mn tu sis??

zura@iwan said...

wantie~

bcuti weeken je la..hikss...
wokeh nnti aku share2 ye...hikss

zura@iwan said...

Farra~

hikss....ldg anggur dlm mesia...hehe..

Hezesuze said...

alaaaa mayB dlam 3 4 hari nie tak smpat nk terjah blog uols...coz ptg nie anak akak admit kt kpj selangor huhu

zura@iwan said...

Kak Ze~

ye ke...x per nnti free mai le..hikss...ada br kita dh update tu..
knp anak2 admit kak?

shi3la said...

wahh cikenit tuhh kemain posingg lagik diyer...tomeiii...*anak sedara ko yer yg tomei tuhh..*

zura@iwan said...

shiela~

eh ko nk komen n3 mn ni beb..hahaha..x per lah yg penting ko komen..ahakss...

anak sedara aku le...hehe...