♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, September 18, 2012

Chenta Hati Mama + Papa Dah 11 Bulan...

 Lesung pipi saya yg menawan wanita di luar sana nanti..kahhh!!!

 Muka nakal tak? hihi...

Papa kasi hadiah kapal terbang...beli kat psr malam jek...hahaha..(mama yang suka sgt kpl terbang tu..haha)

 Opsss....baca book terbalik la sayang....huhu..

 See...kapal terbang kena cabut sayap kat atas tu..haha...ganazz tk saya...

 Apa ni....masuk mulut juga...no..no...

Pipi saya yang chubby...hihihi...

Kejap je Irfan dah nak masuk setahun.....manja juga budak sorang nie....ye la anak sulung katakan....macam-macam peel yang buat saya dan suami tak boleh lupa....contohnya, bila kita tegur....ala2 marah dia gitu.....dia marah kita balik....sebut haippppp!...dia sebut haippp balik....., style irfan kiss pula..dia cium sambil gigit hidung...or mulut...hahaha...cute kan...!

Semoga anak Mama dan Papa menjadi anak yang soleh, bijak dan kuat.....sentiasa diberi kesihatan yang baik....Sayang kamu sangat!

22 comments:

wantie said...

ha.. kejap je kapal tobang tu. dah nak explore yer irfan. cerdik nudak ni.

kejap dah noh dah 11 bulan dan kecik ni. duduk pun dah nampak kemas tu.

ieda said...

Kejapp je irfan dah 11 bulana kan, hurmm x lama layie banyaklah kerenah dia, mummy siap sedia lahh ;))

Gieyana said...

Cepat sgt ms berlalu noh..pejam celik pejam celik dh membesar dgn jaya..macih dtg umah td..syiokkk tgk gelagat Irfan yg hanya nk dkt gegurl..ekekkee..:-)

Myra Jay said...

Comelnyer senyuman, dengan lesung pipit memang menggoda kalbu ;)

Rajin lak tu baca buku... ;)

Zura@Iwan said...

tp ok lagi....dia x xplorer betui2 ag..haha..

tu arr...jap je nk masuk sthn...

Zura@Iwan said...

tu arr kan..rasa syahdu sgt bila ingt dl2 masa nk dptkan irfan..huhu..

skrg rasa bahgia sgtt...syukur..

Zura@Iwan said...

betui2...pejam celik pejam celik x perasan...hihi..

sama2...macih byk2 sudi terima kdtgan km mlm2...mggu je hgpa..huhu...

tu la..dia mmg pilih sket kali laki ni..adeiii..

Zura@Iwan said...

hihihi....lesung pipi mahai.....

bc buku jap je tu...lps tu x mau dh..haha

NM02 said...

alolololo....

cubit kang!

>__<

ct rahani said...

kejap je kan sedar2 anak dh beso.. hehe.. memang sweets lesung pipit irfan tuh.. suker tgk!

Noli@Ibu Wafa said...

salam..mengancam la lesung pipit tuh..;)

eB said...

amin amin rabbil alamin :)

Zura@Iwan said...

NM02~

cubit bb kamu gak..cute sgt..

Zura@Iwan said...

ct rahani~

tu la kan..sy rasa mmg kejap je ms blalu..tp kdg2 nk je kasi cepat..kasi dia bsr cpt2..haha...

lesung pipit ikut mama dia..haha

Zura@Iwan said...

Noli~

salam kembali....

mengancam ke? hehe

Zura@Iwan said...

eb~

amin....alhamdulillah..

mama tisya said...

geboo pp best cubit ni

Kesuma Angsana said...

kejap je dah besar yek

Zura@Iwan said...

mamatisya~

aku suka cium pp dia..haha

Zura@Iwan said...

KA~

tu arr..alhamdulillah..cpt mbsr..

MrS. F!zA said...

hah? psr mlm je beli kpl tobang tu..nmpk macam mahai bebenor..ke mahai jgk kt psr mlm pon..

Zura@Iwan said...

Fiza~

aha psr mlm hikss...rege below rm10 rasanya....hehe