♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, October 31, 2012

Wordless Wednesday | Pity Him...


Dia tahu tiap-tiap kali nak hantar dia pada Mak pengasuh....muka dah berubah.....buat-buat tidur semula, hihi..
keluar rumah pagi-pagi cuba untuk tutup pintu tak nak keluar.....huhu....cleaver!

Bila Mama balik kerja datang ambil di rumah pengasuh...tampar-tampar muka Mama...menunjukkan tanda protes....hahaha, Kesian kamu.....Kesian Mama kena tampar manja kamu...hahaha..

#kesian besok kita berdua nak kena tinggal dengan mr daddy...huhu...lain kali kita ikut daddy yer...hehe..
#tak boleh nak update story raya lagi....adoyaiii...

20 comments:

♥cikmOt♥ said...

mama, naper tak bawa saya sekali...hehehe

JaSSNaNi said...

assalamualaikum..
tengok sikit muka org nak kena tinggal tu.. :P hehehehe.. x per la.. asben gi keje luar kan.. nanti2 leh follow.. :P :)

mamaarifakeemaisy said...

dia dah makin bijak..huu~

wantie said...

irfan ok je bila papa berjauhan. mama tu le yg tak ok. kan.. kan..


tu kira ok agi wei. Aleesya tu kalau sape interframe time aku datang nak ambik dia. dia ramaih depa tu. ramaih muka, perut apa saja la yang sempat dia pegang.

sian budak budak tu. kalau depa tak berganjak jugak. dia tolak. ha.. tak tau la anak aku tu.

Anum said...

semakin pandai

Ayu Ayunie said...

mmg pandai dia..
tp kita lak rasa tak sampai hati kan..

::NureeN:: said...

hehhee, klau emirkan dgr ja pagi2 aku panas enjin keta dia dah x torah, pastu aku blk keja x dan masuk umah lagi dia dah teriak2 nak nenen tu baru dgr ekzos.. nmpk ja muka aku dh menggelupoq nk aku dokong hehehe

Cho Zila said...

ala kesiannyer dia.. pandaikan... anak2 akak dulu sukjer gi rumah pengasuh sebab pengasuh dia rajin buatkan makanan kegemaran dia...

nad said...

Daddy nak p mana?
Oo,chiang mai ek?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cikmot~

kalau boleh mama nak bawa sekali..tp nanti tak jadi kerja la..huhu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

JassNani~

wslm...
hahaha..malu2..smbil tutup muka!

tu la kak..kalau ada ongkos mmg nk ikut jek..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamalieya~

tu la psl...makin bijak kak..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

hahaha...irfan x tau apa lagi..mama dia la yg x leh duk..haha

aku ni dia suka tampaq2 manja...haha....

mau dia tolak irfan ni aleesya..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ayu~

haha..tu la..dia dh taw la nk kena tiggl..hehe
mmg x smpi hati..tp dh keja kan..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nureen~

tu la..irfan pn..dia dh phm dh, aku duk siap ka, dia mula la duk mrengek2..tu kalau dia jaga awal..kalau jaga time aku siap..adeiii...tensen gk ahkak..nk menempek jek..haha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cho Ila~

hehe...
dia ngan pgasuh ok kak..cuma dia terasa la tu kena tiggl ngan mama dia...hikss....

nnti dh bsr dh phm..kut dia sonok la tu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

Daddy nk p overthesea...hehe....

aha chiang mai tu le..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Anum~

aha..smakin bijak..

ayut said...

hihihihi...xpela..mama ada keje..bkn sngaja kan.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ayut~

betui tu..bkn sengaja kan..