♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, October 30, 2012

NO Updated..HiHiHi..

Assalamualaikum wbt..
Salam Sejahtera..
Peace..

[gambar sekadar memenuhi entry..cuci2 mata..hehe]

Disebabkan masalah teknikal tak dapat nak update entry hari nie...berkobar-kobar perasaan nak update...sekali ada problem plak nak transfer gambar....huhu..

Mama Irfan tak sihat since raya hari tu...until now batuk still tak ok, rasa tak sedap badan pula nie....Ya Allah semoga aku diberi kesihatan yang baik...Amin Ya Rabbi Alamin...

So...mood nak blogwalking ke rumah kawan-kawan down sikit..but saya memang teringin nak baca story kawan-kawan...saya cuba, walaupun tangan ni terasa kebas-kebas gitu....hehe..

Wasalam...SMILE, LOVE!

#psstt; saja nak tanya smartphone apa yang better yer? hihi..just servey je...pada yang berpengalaman bab ni sure leh sharing kan...:)

30 comments:

♥cikmOt♥ said...

saya pakai htc jek...

kurus said...

alah comelnyaaa pic zura dan irfan tuu .. geram akk tgk ;)

Gieyana said...

Bb best psl bbm lajusss compare ngan wasaap or messenger lain..but tab pon best juga tp fr surfing ok la..kalau note, more a less mcm tab..cuma tch screennyer kecik ah...

Selamat membeli...:-)

JaSSNaNi said...

kalau akak la.. pilih note2.. cantek, nipis, screen ok ok je la.. kalau nak besar kena amik tab.. :) ehehehe tapi tab tak lama battery kan.. rugi selalu kena charge..

Anum said...

tomei2

mama tisya said...

aku stuju ngan gie..nanti kalo ko jd bli BB bole ler BBM..hehehe

nad said...

Saya taktau..
Saya pakai sony ericsson xperia je..
Tggu kak zura beli apa la..hehe

Dee said...

i think the best skrg ni hanyalah IPhone & Samsung...so, pilihan di tangan anda..hahaha..

btw..tak sihat tu bukan sbb irfan nak dpt adik eh? hehehe..apapun..moga cepat sembuh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cik mot~

htc byk model kan...htc desire S pun ok...hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

k.ieda~

hikss...irfan la comey...mak dia lawa..haha..

wantie said...

aku ni kalau nak easy carry aku guna si samsung mini siri 2 aku. memang best. mesra jemari aku ni.

Tapi kalau nak berblog or fb bagai aku guna Note 2 aku ni. lajusss.. kalau note 1 tu screen dia kecik sikit. Note ni best sebab boleh edit gambar. then kalau aksi bergerak tu dia boleh shoot speeding punya. pas tu leh choose which one is better.

hang nak main tampal tempek pun boleh. Easy carry gak. terserah le.
Tab aku tak berani nak komen sebab aku tak de pong..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie~

hg sure promote BB la tu...hahaha, aku nk cari yg combine phone+tenet best!...haha bleh gitu?

#saja je ni syok2 sevey...nk dpt bila taun x taw la...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

JassNani~

hahaha..Note ongkos la kak..sy nk biasa2......Note mmg best arr.....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Anum~

:)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamatisya~

ko mmg geng BB...haha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

hikss...sony xperia pn best Nad, akak bkenan xperia Ion or acro S tu...hikss....

tggu la akak beli apa ye...tp kalau beli x update kut...segan lah..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~

ye betui tu...Iphone or Samsung...but pricenya bleh tahan la kan...kita tggu la cm mn...hehe...

opsss....musim kut Dee x sihat ni..amin...mudah2an..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Wantie~

aku nk beli Note 2 tu x lps kut...aku ongkos x byk mcm hg...hahaha..aku nk beli hat murah2 je...hehe...

aku bab camera x kisah...sbb camera dah ada...buat apa nk camera hpon lg kan...camera hpon asal snap nmpk clear sudah..hikss...

insyaAllah ada rezki bleh la aku smbr sbiji...amin..

::NureeN:: said...

smartphone?? tanya la wantie hehee...

tgu jumaat ninyerr n3 k

Gieyana said...

Haha..easy handle psl hg pon guna nokia mcm aku dulu kan..tht why aku pilih bb..utk surfing gn tsb psl mls nk angkut lappy.. :-)

Tp best gk iphone noh...:-)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nureen~

hahaha...wantie pakai smartphone canggih haizz..x mmpu eden...

aikk n3 apa beb?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie~

uitt..aku skrg x pakai nokia..sbb nokia cheq rosak...x leh nk repairr..sakit ati eden....huhu..skrg pakai hp sony ...

iphone leh gk nk pakai..brp rege? haha

OKje said...

Tak sihat minum ais ngan makan daging banyak sangat nih!

Anonymous said...

jaga diri ye, BW boleh nnti2 je

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Okje~

hahaha..tu la kak...mkn daging...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

KA~

ok...nnti free sy terjah

*∽ IZAN ∽* said...

la siannya.. cepat2 makan ubat biar cepat baekkk ekkk.

Smart phone.. sekarang yg leading iPhone vs Samsung Galaxy... peminat Android sure sambar Samsungg.. peminat Apple mesti nak sambar iPhone jugakk.. me vote for Samsung! ehehheeheh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Izan~

mkn ubat dh since raya ritu..but today..alhamdulillah ok dh...

tu arr...between Iphone or Samsung tu arr...smsung pon ok kan..

ALoNa CintamaniszLite said...

anak bujang mama...............hensem ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

k.Alona~

makin hensem...alhamdulillah..hehe..