♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Saturday, August 1, 2009

Dia Sudah Balik...yahooo...

Buah hati ku sudah balik semalam, selama 4hari 3mlm pergi ke Langkawi di atas urusan kerja. Seronok sangat HB selamat sampai...HB sampai ke Penang kul 8.15pm cam tuh, aku gi tggu kat ofis dia sebab nak bawa balik beg dia yang bertambah jadi dua...kahhhh!! tidak dia nak bawa macam mana naik motor...... biasa la masa pergi satu beg bila balik lak 2 beg. Kitaorang terus gi makan kat KFC, hubbyku laporrrr....lps makan kite terus balik daaa...tinggal la motor kat ofis dia sebab malas nak patah balik amik motor pulak..hiksss....


Pakcik KFC jadi mangsa photoshut aku...



Rindu kamu tau....

18 comments:

MaMa aYiN_FaSHa said...

emmm..emmmm..syiok nooo..cik abg dah balik..boleh ngedate balik yer..

cik intanurulfateha said...

.aritu sape temankan akak kt ruma?
.huhu suke le tuh, hubby balik ;p

zue_annie said...

suka la tu hikhikhik

CINTAMANISZ Lite said...

Amboi..dah depan mata ni dendam rindu tak terbalas lagi ke? hehe..

Diharapkan perasaan kepedihan rindu tu sampai bila2 ler ada kat dada ye..huhu..

~Firsya~ said...

waahhh hubby dh blk...xla akk keseorangan lagi ek...

zura@iwan said...

Mama Ayin~syok arrr....windu dendam bleh tbls...nk mgdate la..

zura@iwan said...

cik intanurulfateha~kak tiggl sorang la intan sapa nk teman ye...hehehe...mmg syok hubby dh blk..kekeke

zura@iwan said...

zue_annie~suka la wehhh...

zura@iwan said...

Cintamanisz~kak dia dh blk...so windu tu akan terubat la...hehehe

insyaAllah kak smpi bila...

zura@iwan said...

Firsya~aaa dh blk ....kekeke

[-suziey-] said...

cewah..dh ade bantal peluk..ni kira dh melepas rindu dendam la ni..ekekek:D

zura@iwan said...

suziey~aaa bantal peluk daku sudah pulang...kekeke....

alyyani said...

yeay, balik dah pun cik abang awak ye zura!

zura@iwan said...

alyyani~aaa dh blk daaa..

MAMADANISH78 said...

lama gak tu kena tinggal..wakakaaa..
seronok gak sesekali bjauhan ni tau....

zura@iwan said...

MamaDanish~aaa kak lama gk tuh..dulu penah smpi smiggu...huhu, terasa sunyi sgt...

el said...

dah balik eh
so kena claim balik la eh
kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

zura@iwan said...

el~dh blk lama dh...hehhee...claim juga la...kahhhhhhhh