♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, August 28, 2009

BEST…hadiah istimewa..

Kelmarin aku terima pos laju yang mempunyai Hadiah Istimewa….


Sebab……aku telah berjaya menjadi TIGA FOLLOWER TERAWAL bagi blog QISFA ENTERPRISE. Murah rezeki aku…..Alhamdullilah….


Terima kasih banyak2 kepada Qisfa kerna sudi memberi hadiah istimewa ini, sangat2 menghargainya…

P1070146 Ikan Pekasam & Flower Cup

P1070145

Ikan pekasam ni dah rasmi pun pagi td sahur, hb mmg sukerr …..cup tu pun dh rasmi gk….


~Sesiapa yang nak beli ikan pekasam or ada lagi lain2 produk yang d’jual di blog Qisfa jangan segan2 silu gi terjahnya…kekeke…(tlg promote ni Qisfa)…~


~INSYAALLAH esok aku akan pulang ke kampung halaman aku di Selama, Perak. Balik berbuka puasa bersama family terCINTA aku pulak….~


~SELAMAT BERCUTI & SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 52thn…..aku akan bercoti selama 3hari ye…jumpa lagi~

36 comments:

nita said...

lemekkkkk.. ikan pekasam itewwww.. wahhh. berbaloi-baloi adiah kamu yerr dik..

Norsyakiela said...

wallaweyhhh,ikan pekasan,mmg sodap sis,btw,smoga slmt pergi n slmt pulang ke kampung halaman yg terchenta,miss u sis =)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sis_nita~kekeke...aaa kak mmg bbaloi...

mAr@ZiEy said...

Pergh...ikan pekasam..kecur air liur ni..huhu

el said...

bak sekor ikan pekasam tu ..bleh?hehehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Firsya~aaa sodap...kekeke...tenkui kiela..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

marziey~kekeke....kecur air liur ke...sowii..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~ hg nk sekor ke? meh amik kt umah aku...

Unknown said...

murahnyer rezeki kak zura bln pose2 nih, beshhnyer dpt pekasam free ;) ee..blk perak ek, moh le jumpe ieda, hhuhu!!! ;p

Azure said...

tak pernah makan kan pekasam. teringin juga nak rasa. tp kalau beli, kat rumah ni org lain konfem tak makan

Anonymous said...

insyaallah kita jumpa di kampungggg..yebabeduuu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

iedaluvsham~alhamdullilah rezeki kan...kekeke...aaa blk perak...owhh duk perak ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Azure~ya ka...try la...sedap pns2 tau...

ibu_umairah said...

memang selera lagi lahhh makan ikan pekasam ini!!!!!!!best nya....balik selama perak nya...as penah g situ beli baju sekolah....sebab dulu aas n family duk serdang..ayah as keje pegawai polis.....duk serdang tahun 1993-2000!!!!ayah pencen terus balik melaka...

eh panjang pulak cerita sejarah ini

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ainanam~ yeee....nnti kite jumpa di sn....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ibu_umairah~aaa mmg kan bselera.....ye blk selama perak...oic duk serdang dkt la..kite pun abah polis so dh penden pindah duk kg...kekeke..

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

salam,
hai...thanks sbb jengah rumah kite...kite dah follow ko. :P

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slm...tenkui ye...

Dj Epoi said...

Gua melepas Hadiah tuh siut!!!

Waktu Gua godek2 Blog tuh....Gua jadik follower keempat kalau tak salah huhuuuuuuuuu....

Selamat bercuti Sis & Family juga seronok dapt balik ke Kampung Hubby kan?

Gua akan bertolak balik ke KL besuk pepagi......

Aik.....lewat titun? heheheheh
Ntah...ntah.....tgh Uli Tepung buat Biskut Raya hehehehh

Memalam camnih...seronok dengaw lagu Richard Mark kan? feeling siut!!!

P/S Bini dan gibik2 Gua semua dah terlentang kepenatan huhuuuuuuu

Anonymous said...

alahai...betuahnyer dia..

abrahyn said...

lama dah tak makan pekasam...teringin lak...

Suziey Ahmad said...

waaa tantek nye cup tu..sweet..wei rindu banget kt ko ni..huhu..bz sungguh aku..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

DJ epoi~owhh tlps ka....hehe x per nnti ada rezeki dpt la..

Tenkui blk kg kite la bkn kg hb arr...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

nurul~alhamdullilah rezeki kite...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Abrahyn~cari arr pekasam sekali sekala mkn kan...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~mmg sweet...trs aku rasmi tau...wahhh windu bangat ngan aku ka....besttt nya..

Anonymous said...

peberet tu pekasam.sedap nye klw mkn time sahur ngan nasi panas2.pergh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nana~ya ka peberet kite gitu2 aje....aaa mkn pns2 mmg sodap..

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronoknya dpt hadiah.. ikan pekasam lagi tu.. :D

Unknown said...

bestnye tng0k pekasam tuh.. mkn dgn nasi putih panas2 begitu saje p0n s0dap.. yummyy... bile nk berbuka nih.. lap0..

Dee said...

ikan pekasam pun ada org jual on9..cayalah..otak bisnes..

walau aku org utara zu..aku x reti mkn..hehehe..hubby aku org n9..mmg suka ni..

wantie said...

ikan pekasam!!! terliur aku nengok. Flower cup tu cantek ar.....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cutemiut~itu namanya rezeki kan...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamamiera~aaa mkn pns2 kan...sodap..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~ aaa ada skrg mcm2 kan biz...nk cari duit ...

lorr x pandai ek mkn....try la sodap gk...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~kahhh tliur hg posa x...kekeke...aa sweet kan..