♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, October 19, 2009

Teh Halia Tarik!!!

Takde idea nak citer larr.....layan gambar je lah.(picca2 ni guna HP aku yg x canggih tu jerk)

Melepak2 sambil minum Teh Halia Tarik Kawww u!!!!. Sajok jln2 amik angin mlm, jumaat mlm sabtu tu slps kitaorg gi Seberang jumpa Mak sebelum Mak bertolak ke Pahang.


Ekceli aku nk amik gmbr jam tuh...tp mslh pencahayaan la plak..kekeke..
Sapa stay Penang, lebih kurang tahu la kut Bangunan apa nih...hikss..mls nk citer..

psttt; korang layan tak melepak kt kedai tepi2 jln nih??? sila jawab....kalu aku ok jerk...hehe

12 comments:

CuTeMiUt78 said...

eemmmm hik..hik..hik.. lepak2 ambil angin malam..
sama la, akak pun layan je.. warung2 tepi jalan.. takde hal punya

alyyani said...

sedap ke zura?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kasi buang hangen satu badan minum teh halia...tapi kita xminum la..klu nak buang hangen kita minum 100plus..hehehehehe

naurah makwa said...

naura suka la koleksi tudung2 akak..cantik2..akak bli kat butik mana?

zura@iwan said...

Cutemiut~

aaa kak lepak2 syok gk...tu la kite pon layan jerk..

zura@iwan said...

alyyani~

bleh thn juga la rase halia dier....bleh thn x per, cm kita bleh gk la

zura@iwan said...

purle~

aaa kasi buang itu hangin satu bdn..tp kena amal sll br ok..owhhh kita kureng sket 100plus tuh

zura@iwan said...

naurah~

akak beli on9 jer tdg tuh...hehehe..

[-suziey-] said...

aku layan wei kedai tep jln..tp memalam xlayan sgt..huhu..sejak aQeel ade ni..mklumler time tido dia..xkan nk tinggal kat umah plak kan.kekek:p

zura@iwan said...

suziey~

ye la ko ada ank susah sket kan..aku ni sbb bdua tu yg redah jerk..hikss

wantie said...

Hai zura.. rajin ko yer memalam ambik angin malam.

dulu suka gak wat benda benda cam ni. tapi sekarang ni dah malas la nak berjemur embun...

zura@iwan said...

wantie~

ala bkn sll tie..aku kdg2 ikut mood, kalu hg aku ajak siggh aku on jerk..time bdua lg kan..