♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, October 1, 2009

Acara Sukerr2…

Kakaka…..tajuk apa daaa nih.

Malam raya ke 4 tuh, kami last minute plan nak bakar satay….nasib baik ada lagik satay. Idak terkilan juga…tak dpt nk rase membakar beramai2.

Tengok gambar ja la….layanzzzz perasaann….

P1070604
P1070636 P1070638
Tok Wan aku…..Macam2 Ada…
P1070642 Korang bakar yer…aku tgk2 aje….kekeke..
P1070651
Bihun ado…satay ado….
P1070653
Kita baca doa dulu…
P1070667P1070661
P1070664P1070658
Kami adik beradik bergmbr ngan Abah & Mak…
P1070673
Ain sukerr sengeh nmpk gigi….mcm Mak Ngah dia…kakaka..

pstt; mlm tu aku mmg nmpk selekeh ok…..dh mlm kan…..family kita2 ajer…so hentam ja la aku…
** Raya ke 5 aku dah blk ke Penang ponnn….bercoti2 kat Penang lak..hikss..adik aku yang bongsu ikut aku blk Penang. Saja bw dia jln2..

21 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

kta malam pertama tue buat bbq..tapi sayangnya gambaq time bbq xda sebab pi beraya balik umah tok tengok orang dh selesai dah membakar tinggal nak makan ja..hehehehe

bspotgurl said...

bakar satay jangan kasi hanguss

ibu_umairah said...

banyak tul aktiviti nya....suka tengokkkk!!!!zura ada juga snap gambar...as nie tak sempat lansung!!!!dengan umairah meragam......

sate buat sendiri ke zura?

ibu_umairah said...

banyak tul aktiviti nya....suka tengokkkk!!!!zura ada juga snap gambar...as nie tak sempat lansung!!!!dengan umairah meragam......

sate buat sendiri ke zura?

Suziey Ahmad said...

hohhhoo...aku nk itu satay..seb bek xmengidam..ekeekkee:p hr ahad hr tu pn aku dating mkn satay samuri ngn hubby..ekekek:p

Norsyakiela said...

waaaaa.wat bbq,besttnyeeee...

el said...

nti ko buat satay kat aku no..hehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

purple~

hehehe...x per jnji mkn kan..keke

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

purple~

hehehe...x per jnji mkn kan..keke

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bspotgurl~

nasib baik x hanguss...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ibu umairah~

zura ni x de bb lg as...so sng la sket nk buat aktiviti bgmbr nih...kahhh..

owhh satay order la..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ibu umairah~

2x komen lak...sure ttekan nih..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~

ko mgidam sure hb ko dan2 tu p beli satay....kekeke...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Firsya~

sj buat...time ramai kan..bestt arr

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

uitt...srh laki hg la buat satay....kakakaka

CuTeMiUt78 said...

wah.. best gitu.. siap bakar2 satay lagi.. :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cutemiut~

aaa kak...last minute plan tuh..

ALoNa CintamaniszLite said...

Hullamak..acara bakar satay laa.
Kalo nak wat acara bakar satay ni..pastikan perut dah makan sikit sebelum tu..kalo idak..siap aje bakar satay..licin..siap aje bakar..licin..
Nak halang2 sgt 'jgn amek lagi' susah juga..pasal bukan budak2 aje yg mintak..org tua pun sama, ngeh2..

Takde ek gambar Zura makan sate? huhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cintamanisz~

mmg kan...perut kosong masa tuh...tmbh2 budak nih...lps siap bakar depa yg duk pulun...hehehe...

gmbr zura bakar satay mn ade...mkn ada la..

wantie said...

sonot nyer bbq...
kalau aku ada kat sana aku rembat semua satay tue..

tak nak kasi orang lain...
Aku jeles.. raya thn ni tak sempat wat bbq...

huwaaaaaaaaa

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

hehehe....plan last minute tu jd gk...tp x brp ramai arr...

jgn jeless...huhuhu..