♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, October 2, 2009

Jumpa Citra!!!

Semalam kami kuar gi tesco bawa Mak aku & adik2 beli brg sket. Mak aku dtg utk check up mata dia,so overnight kt umah aku.

Aku jumpa bukan kereta Naza Citra yer…tp jumpa ex-opismate aku Sucitra, lama tak jumpa dia. Lepas dia bersalin tak sempat nak jumpa sebab bersalin kat kampung dier. So semalam ada jodoh berjumpa juga…..Sempat juga amik gmbr kenangan tau…

Baby Boy..(Mak aku pon sempat pegang bb Cit nih, amik berkat kut2 dpt cucu lagik..….hehehe..)
P1070823
P1070825
Gmbr ni blur plak…x kira aku nk ltk gk….uishh cm aku lak yg punya bb, kahhh…

Kitaorg tak sembang lama ponnn….Cit nak rush balik kampung dier kt Jitra lak. Tak puas la menyembang ngan dier, besa la dulu masa satu tmpt keja kitaorg jd geng la sekali ngan si Niza…hehe

psttt; Niza i dah gtau u kan Cit kirim slm sejahtera….lawak tul..kekeke…

22 comments:

Fara_Adura said...

Aminn yea zura.. harap ade rezeki dapat bb nanti.. no worry k.. tingin nk g penang jupe ko n gie.. sure happening aka pening.. kekeke

Kekeke.. kim salam sejahtera yer.. pastu siap nyanyi lagu tuh yang kumpuln samudera nyanyi tu..ekekeke

ppb_ppkp said...

ada tokoh dah tu jadi mama...

CuTeMiUt78 said...

alahai tomey je muka baby.. emmm bestkan klu jumpa member lama

el said...

bgs2 amek berkat...hehehehe

CINTAMANISZ Lite said...

Amboi nama kawan hang tu..bukan main lagi ye, unik abess..Islam ke dia? Atau siam?
Hmm..elok ler..nama citra dok pun kat jitra..
Keta dia keta apa Zura?

psst; komen sekali utk n3 bawah tu..
Hang ngan kak hang mcm kembaq lak akak tgk..beza brp tahun tu?

Abrahyn said...

cantik2 tudung syria you...suka tgk...

zura@iwan said...

Fara Adura~

AMIN2...insyaAllah rezeki kite arr...mai2 trn penang bg pening...wakakaka...

pstt; Citra tu siam...tu yg kirim slm sejahtera tuh..

zura@iwan said...

ppb_ppkp~

amin2...insyaAllah akan dtg...hehe

zura@iwan said...

Cutemiut~

aaa tomei bb kan...ngeee...mmg best kak

zura@iwan said...

el~

amin2...berkat doa kwn2 nnti ada la aku pegang bb lak...

zura@iwan said...

Cintamanisz~

akak kwn kite tu siam tu nama dia Sucitra..hikss...owhh dia bkn pakai keta Citra..hahaha..

pstt; ramai kata mcm kembar ye kita ngan akak kite..tp adik beradik kata x sm ponn...hikss..
owhh kite ngan kak kite beza 2thn jerk..

zura@iwan said...

Abrahyn~

suka ke..beli arr...kita suka pakai syria..

alyyani said...

tu ke citra nye? cantik la.. :)

zura@iwan said...

alyyani~

aaa yer siamese...cantik arr..hikss

niza said...

ye ye..u sudah smpaikan slm sejahtera...i jwb sejahtera gak...hehehe...

CINTAMANISZ Lite said...

Ha'ah..smlm akak tgk live..mmg tak sama langsung..

zura@iwan said...

niza~

hikss...bagus2 jwb..

zura@iwan said...

Cintamanisz~

tu la kak...jgn ttipu ngan gmbr...wakakaka...tgk live sy ni besa2 jer kan...kurang lawa...hikss..

wantie said...

gaya pegang anak dah ada...
nanti mesti ada rezeki punyer la...

kita sama sama berdoa k.

zura@iwan said...

wantie~

hehehe...ada gaya ka...mcm x de jerk...kekeke..

amin2....insyaAllah sm2 bdoa..

[-suziey-] said...

ouh sedap la plak nama dia ..sucitra..hehe..insyaAllah lekat la nnti tu..aku doa tok ko yek..aminnnnnn

zura@iwan said...

suziey~

hehehe...dia siam..tu nama sedap..kekeke..

terima kasih byk2 la ko tlg doakan aku...amin2..