♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, July 7, 2009

Aksi Mysha D'Gathering...

Bawa Mysha jumpa kawan2 memang best....konon2nya berangan la aku macam bw anak sendiri, insyaAllah akan datang...baru nih gather aku bw gak Mysha & kakak dier Tasya, sian la kakak tu asyik2 bw adik jer jln2..kekeke...jenuh juga nk jaga dua orang sekali, nasib baik kakak tue dh pandai berdikari sendiri..Lagi pun si El ngan si Shi3la suruh bw gk...depa nk jumpa bakal menantu la katakan..wakakaka...lawak2..

Mysha ngan kakak sonoknye jalan2 ye....aksi2 Mysha yang sempat aku rakamkan masa gathering br nih......


Smile...smile...

Mysha & Tasya ...kenyit mata tu. Mysha...kekeke

Tata nak balik dh...dh abis gathering....jumpa lg ye Unty2 semua..

12 comments:

neezareef said...

comel dan seksi..hihi

~zuraiwan~ said...

neezareef~aaa comei...seksi2 giteww...

[-suziey-] said...

waaaa tanteknyegaun..anggun gituh..hehe:p

el said...

owh mysha menantuku..die mmg kiutlahhh...nti aku bw danish sama..tgk die mau ke x kat mysha tu...kahhhh

naurah makwa said...

cantiknya gaun misya

~zuraiwan~ said...

suziey~suke tgk dier pakai gaun...comei...

~zuraiwan~ said...

el~hahaha...mgaku menantu dh hg ek ..insyaAllah nnti hh bw danish tgk...dia kenan x..kakaka

~zuraiwan~ said...

naurah~hehehe Mama dier la beli tu...

ieda said...

cumei nya misya ..

~zuraiwan~ said...

ieda~hehehe...comei la kan..

mamamiera said...

c0melnye misya.. akk nye p0n c0mel.. bam bamm

~zuraiwan~ said...

mamamiera~hehehe...tomei la coz Mama dia pun lawa...kekeke...