♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, July 31, 2009

Segarnya Mata.....

Kali ni ENTRY bukan posing2 gedikss ye.....nak bg korang cuci2 mata plak, tak la boring duk asyik tengok aku & hubby aku duk posing romantik giteww...

Di hari Jumaat ni, Aku nak korang segar2kan mata melihat keindahan, kecantikkan & merasai keharuman bunga2an seperti mana aku rasai....jangan2 duk bau2...bau menda len lak...kakaka

Sorry tumpang pose sat...hurrmmmm segarnya..

~Kredit to my Hubby dia yang snap picca2 kt atas nih...
~Nama bunga yang aku tau bunga raya & bunga Rose jer...len2 x tau...kekeke
~Lepas nih...Perjalanan kami untuk berposing gedikss di Ipoh pula...pergi ngan Si Dia

22 comments:

naurah makwa said...

cantiknya..kalaula kat bagan serai ni boleh tanam pokok2 bunga tuh,habis semua naura borong kalau pi cameron..

azrina said...

hmmm..cantiknyer bunga2 tu..segar mata ku memandang..

alyyani said...

cantek2 nye mungeee... tp apsl aku ngantuk lg ni. huwaa.... aku mmg ngantuk arini. huhu.. jalan2 cuci mata sat..

mama tisya said...

cantik2 bunga ni

[-suziey-] said...

hohoho..gambo munga gk..tp ttp ade enteprem..ceh..

tanteknye munga2 itu..

fazilzura said...

wahh besh nye kak ..
kalau leh dok sana kan besh

zue_annie said...

wah bestnya..suka aku tgk bunga2 tu semua

zura@iwan said...

naurah~tu la kan...kalu bleh tnm gini...meriahnya umah...

zura@iwan said...

azrina~aaa kan aku pun sukerr tgk...

zura@iwan said...

alyyani~kekeke...mgntuk lg...jln2 cuci mata la..

zura@iwan said...

mamatisya~aa cantik kan...sukerr aku...

zura@iwan said...

suziey~kahhhh...mmg niat aku nk inteprem...jgn mare...
tantek wehhh...segar rase

zura@iwan said...

fazilzura~duk sn susah skit la kan...kalu juz gi coti2 ni best...relax2

zura@iwan said...

zue~aaa aku pun bila tgk...rase cm besh tenang jerk..

ibu_umairah said...

nice pic....so sweet!!!bunga-bungaan itu

zura@iwan said...

ibu_umairah~bung2an tu mmg sweet sgt...

el said...

merah dah mata aku tgk munge2 ni..hehehe

Yan said...

jd minah bunga skang ye

zura@iwan said...

el~jgn merah muka2 hg dh...kakakaka

zura@iwan said...

Yan~hehehe...bcoti kt cameron smntara tu jd minah bunga je la..

MAMADANISH78 said...

sungguh menamaikan mama mamaD....

zura@iwan said...

MamaDanish~apa tu menamaikan kak? mdamaikan kan...kekeke