♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, December 31, 2013

Alhamdulillah...perjalanan masih panjang, baru 8 tahun...

Assalamualaikum...

nak selit sikit entry nie..untuk kenangan.

Terima kasih Ya Allah...
Alhamdulillah ....
Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke 8 tahun buat saya dan suami tersayang...
Sayang kamu selamanya ..kamu pun sayang saya..saya tahu itu..

31.12.2005 ~ 31.12.2013

 Kenangan di Pulau Langkawi...

Genting Highland...Love this Moment..

Love from Phuket...

Kenangan di Pulau Jerejak

Doa saya dan suami...semoga kami kekal bahagia hingga ke akhir hayat...Ameen
Alhamdulillah bertambah bahagia dengan kehadiran si comey Muhammad Aliff Irfan yang sentiasa menceriakan suasana...

#mood touching!

22 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Nad MamaZN said...

Happy anniversary kak!
Moga bahgia till jannah :)

Gieyana said...

Happy anniversary beb..jom celeb bsok..ekekeke

::NureeN:: said...

hepi anniversarry...
wahhh... sok cuti bleh honeymoon

wantie said...

wah dah start touching mouching hang noh. aku baru nak panas enjin ni. kahhhhh...

BTW
Selamat ulangtahun perkahwinan ke * buat hang ngan Irwan. Moga kekal hingga ke Jannah. jgn notty notty tau.

Siti Hayati S.hamid said...

tahniah.. semoga berbahagia hingga ke Jannah!!

Myra Jay said...

Alhamdulillah dan tahniah, selamat pengantin baru yang ke -8..hehee :)
Semoga terus kekal untuk selamanya :)

Kesuma Angsana said...

Maaf lama x jenguk. Singgah ari ni & nk ucap terima kasih mendoakan kesihatan saya yer!

Cho Zila said...

suka gambar kat phuket tu... comeljer.. tahniah untuk 8 tahun itu... moga kekal selamanya...

Zura@Iwan said...

Hanum~

alhamdulillah..

Zura@Iwan said...

Nad~

thks dear..
ameen..

Zura@Iwan said...

Gie~

thks beb..
ala..dh pegi ke celeb?
ak tk celeb pon..

Zura@Iwan said...

Nureen~

thks beb..
haha..cuti PH je..
tk honeymoon pon

Zura@Iwan said...

wantie~

touching la beb..
rindu nk berdating bagai..haha...

amen...
terima kasih mdoakn..

Zura@Iwan said...

Siti~

maceh..
amen..

Zura@Iwan said...

MJ~

maceh myra..
ameen..

Zura@Iwan said...

KA~

tk per KA..
faham situasi KA..

Zura@Iwan said...

Cho Ila~

maceh2..hehe
spontan je gmbr tu..hehe..
ameen..

ALoNa CintamaniszLite said...

tahniah...8 tahun tu perjalanan yg panjang jugak tu zura...

QasehnyaRania said...

selamat ulang tahun sis :-)
alhamdulillah semoga jodoh kalian kekal bahagia aamiin.

Zura@Iwan said...

k.Alona~

thks kak..
rasa mcm baru je kak..hikss

Zura@Iwan said...

Qaseh~

thks dear..
ameen....