♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, December 17, 2013

Cuti Hari Minggu | Balik Kampung Aktiviti Bersama Keluarga

Assalamualaikum..

aktiviti hujung minggu zura, iwan dan irfan...

Sabtu balik kampung Selama, Perak...rumah mak dan abah si isteri..

 Exit tol Bandar Baharu menggunakan jalan Serdang untuk ke Selama..jalan yang mungkin lebih cepat sampai.

(picture: Irfan yang sedap tidur atas pangkuan Mak Long)
 Petang Sabtu..aktiviti bersama keluarga adik beradik yang lain ke Taiping....

 (picture: Adik bongsu Nabila dan Mak Tersayang)
Keluarga kami hanya menggunakan satu kereta konvoi bersama...

Ahad...aktiviti lepakking kat rumah di kampung, petang baru bertolak ke Penang...

ada sambungan...entry ni secara ringkasan je ha....kahhhh!

30 comments:

Nurzakiah Hanum said...

best

PearlVelvet SueQys said...

Slm singgah membaca, bestnya!

syawalsimpsons said...

oooo windu nyer ngan kampong ku bandar bharu ni

atuk said...

Assalamualaikum Zura

seronok balik kg...
saya agak lamu juga tak balik kg

wantie said...

balik kampung memang best. tanya la sape pun, part balik kampung memang ditunggu tunggu..

hhmmm... ntah le zaman anak cucu sok sok ni ada lagi ke kampung kan..

eB said...

walopn kaminya kmpg x mcm kmpg... nama pn ipoh kan.... tapi ttp rs best... sbb negeri lain... he3....

kampung mmg terbaek la :)

Gieyana said...

Kahhh...mmg sgt ringkasss haaa..:p

Cho Zila said...

ringkas tapi penuh makna... balik kampung memang best..

Kesuma Angsana said...

Pada KA lah balik kg mmg cukup2 bestlah !

Nad MamaZN said...

Teaser gitu ye kak? :)
Next entry! Haha :)

lizz said...

bestnyer balik kampung...saya dah lama jygak tak balik ni...rindu mak...

Sidratul Muntaha said...

laam dah tak blik kampung..
huuhuh
minggu ni nak gi melaka
minggu depan baru la balik meru
huhuuhh

ch@ said...

Wah! Mentribal gitu. Cun dan hot dgn spek. Lamanya x blk kmpg. Isk!

hainom OKje said...

Kira sinopsiskah ni yeh Zura hehe

QasehnyaRania said...

kawan saya baru ni kawin dgn org selama perak.

Zura@Iwan said...

Hanum~

:)

Zura@Iwan said...

Pearl~

tenkui..

Zura@Iwan said...

sue~

owhh
org bandar bahru ye?

Zura@Iwan said...

Atuk

wslm..

ye ke atok
sy alhamdulillah
kg kami bdua dkt2 je

Zura@Iwan said...

wantie~

ya la weh..
sapa tk sonok nk blk kg..

cuma ada masa ke dak jek..

Zura@Iwan said...

eB~

sama la eB
umah parent zura pon bknya umah kg gitu
umah dalam taman..
cuma bila blk tu..mmg kampung2 la..haha..

Zura@Iwan said...

Gie~

hahaha..
mls nk story pjg2..

Zura@Iwan said...

Cho~

kekekeke
tk de idea Cho ila

Zura@Iwan said...

KA~

ye betui KA
mcm tk mau blk ke bandar dh kan..hehe

Zura@Iwan said...

Nad~

teaser sbb mls nk story..
bleh gitu?hikss

Zura@Iwan said...

lizz~

tk per
nnti ada masa blk kg ye..
sy sbb dkt2 gak..

Zura@Iwan said...

Ayu~

tk per beb
pelan2 kayuh..
ada masa blk ye..

Zura@Iwan said...

Cha~

kekeke..
mentribal ya la..
mls nk story pjg2 Cha
lain la CHa..pndai berkata2 dlm n3..sonok je akak baca..

Zura@Iwan said...

hainom~

sinosis la kot...
ekceli mls nk karang ayat..haha

Zura@Iwan said...

Qaseh~

owhh ya ka?
akak ni lahir je kt Selama
tp bkn taw sgt area2 selama tu..
sbb mbsr di Penang...
owhhh derhaka aku ni..kahhh!