♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, December 30, 2013

Aktiviti Keluarga Saya Datang ke Penang...

Assalamualaikum..Salam Isnin kalian semua,

Haihh..rasa macam cuti panjang jek, bahkan cuti 3hari jek..hehe

Saya rasa nak share picture ni kat sini lah...:), tapi tak mau story panjang..no idea!
Penat semalam belum habis lagi...huhu..

 Pergi majlis kenduri kahwin di tempat lama Abah berkhidmat, FRU di Ayer Itam Penang.. since bujang sampai la berkahwin..rasanya tahun 1989 kot kitaorang berpindah ke Bukit Tambun, Seberang Prai, biasa la kalau Polis ni..memang kena berpindah randah..hehe..

aktiviti kenangan dengan anak saya kat sini...memang lama giler tak mai sini, sejak berpindah masa tu umor saya 9tahun kot..hehe..

 sebenarnya..saya tangkap ini anak comey, sebab...dia sudah buat..dewan ni macam dia yang punya.....kahhh!

 berlari-lari tak kira orang dah ha...berpeluh-peluh, mak pun dari sejuk kena angin tadi, terus berpeluh...haha, boring arr tu...tunggu Atuk dan Opah jumpa kawan-kawan lama.

 Senyum manis lagi..kena umpan sat je tu...lepas tu buat pula aktiviti dia...hehehe..redha je lah!

 meh ronda-ronda kawasan...mengimbas kenangan...haha

 sudah...tak mau turun pula...haha..

 FRU (Federal Reserve Unit)


blok kenangan...Mak dan Abah duk cerita itu ini...hehe..yang saya ingat, saya pergi sekolah dari FRU ni ke Sekolah Rendah Padang Tembak, jalan kaki jek....dekat je pon..hikss. 

Adoyai...dah tua pun saya..ada anak sorang dah pun, hikss..tapi kawan2 lama Mak n Abah boleh kata saya anak bongsu? hahaha..caya tak? hikss

ok lah..next entry..soon..hehe..

14 comments:

Anum said...

syok jalan2

QasehnyaRania said...

ooo. kisahnya.
best kn bila singgah tmpat lama.
kenangan lama krmbali menggamit

::NureeN:: said...

c2 la zmn kanak2 hg... kira sronok gak noo berpindah randah mcm tue hehe

wantie said...

kalau dapat ingat kenangan lama memang sweet

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

budak2 kalau lelama dok mmg bikin hal la hehehhe
kita ari tu x sampai pennag sgt ...kat sg bakap je

nad said...

Thn 89 saya baru darjah 1 :)
Kemain irfan ye
Seronok main :)

syawalsimpsons said...

tempat kenangan ni

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Hanum~

syok2..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Qaseh~

yup..
begitu la kisahnya...
kalau nk story details
pjg jwbnya..haha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nureen~

zmn kanak2 ak masa tadika smpi darjah 3 jek..kecik ag ha..hahah..
tk sonok gk weh pindah randah ni..
kita dh best sekolah tu..dh kena pindah plak..hehe..
tp dpt kwn ramai la..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

ya la beb..
ak kenangan lama gk bandar je..ahha..
tk dk suasana kg..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Adlin~

ya la..
dorang cepat boring kan.
mula la nk jelajah..haha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

akak dh darjah 3..hikss..

mmg dia sonok..
jelajah dewan tu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sue~

ya sue..tmpt kenangan..
rasanya tk ingt kwn2 lama nie..huhu