♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, December 10, 2013

Geram macam nak cium nak gigit jek...huhu

tak boleh buka mata sebab flash camera...hehehe..

amboi...berbedak bagai kamu Irfan, macam tempek tepung jek...haha..
pabila malam, sebelum tidur..Mama akan bawa Irfan gosok gigi, tukar pampers..tukar baju, kalau Mama tak sempat nak buat, Baba akan volunteer untuk buat. Terima kasih Baba...
dah taruk minyak , bedak bagai..Irfan pun sibuk nak buat juga...terjerit2 nak bedak nak buat sendiri....
at last...habis la muka ditempek bedak tu...kahhhh!

boleh Irfan gelak lepas tengok muka sendiri hasil tempekan bedak ...kekeke.. , Mama kata good boy! dah pandai nak buat sendiri...hehe

22 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

mummy_ayu said...

memang tomei..nak tumpang geget jugak leh?

wantie said...

sekarang ni aku beli bedak botol kecik kecik je sebab dak aleesya tu suka tuang bedak.

ish..leh kawan ngan Aleesya irfan ni kalau part main bedak tu le.

::NureeN:: said...

dia tau nk tarok bedak kat muka, emir plak klau tarok bedak bkn muka tp kepala hahaa

atuk said...

Assalamualaikum Zura


puteh bersih gigi Irfan

Zura@Iwan said...

HanuM~

thks dear

Zura@Iwan said...

mummy ayU~

haha..
pakai bedak ikut hentam dia jek

Zura@Iwan said...

wantie~

ak lps kasi irfan pakai..
mmg ak cpt2 bw lari..
sat dia duk men..haha..

Zura@Iwan said...

Nureen~

dia pandai taruk muka..
nnti dia sapu kt badan lah.
wangi ha satu badan,.

Zura@Iwan said...

Atuk~

waalaikumussalam

moga2 bsr nnti rajin gosok gg
tu pon mama or baba kena sekali ikut gosok gg..

eB said...

x per... nmpk ensem jugak...
ha3... kngn terindah bila dia bc sok nih ;p

shark said...

bedak setepek tu..letak senirik ke ape?hehe ;p

mrs Fiza said...

samalah, sebelum tido msti basuh bontot anak2 dlu gsok gigi smua tukar baju yg bersih skit baru tido..hehe

bedak tu kdg je pakaikan..

el said...

sure sedap tido n peluk irfan wangi2 time tido haha

Zura@Iwan said...

eB~

hahaha..
bdk2 encem
kalau mak dia..adoyai
mcm hantu per..kahhh

Zura@Iwan said...

shark~

aha..dia letak sendiri je shark..

Zura@Iwan said...

Fiza~

ya la kan..selesa sket dorang
sbb sblm tido..duk main bagai..

Zura@Iwan said...

el~

owhh
suka ak wangi2..
tmbh2 dia dh bsr kan
bila peluh..bau..haha
tp cium gk ak..haha

ALoNa CintamaniszLite said...

budak mana laa pun...kalo kecik mesti berminat nak main bedak..nak tabur2 bedak, huhu.
Akak kecik dulu pun mcm tu...main bedak, :p

Zura@Iwan said...

k.alona~

tu la kak..
siap sapu sendiri lagi kt muka..
tp ok la irfan dia tk tabur2kn
cuma dia byk sapu ke muka or bdn..

QasehnyaRania said...

budak budak dgn bedak memang kawan baik le. hihi

Zura@Iwan said...

Qaseh~

hahaha..
irfan ni..suka sapu muka..