♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, June 18, 2013

Sentiasa Mengira Perkembangannya...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...anak baru sorang kan, begitu la keterujaannya...
Tunggu 5tahun lebih baru dapat Irfan....syukur Alhamdulillah. Anugerah terindah dari Allah swt untuk saya dan suami..

Muhammad Aliff Irfan dah 1 tahun 8 bulan...ikut tahun dah 2 tahun la dia tahun ni...hikss.

Sentiasa menghitung perkembangan Irfan, ala macam menghitung hari masa pregnant gak..kekeke.
Selalunya mak la yang ingat sangat bab2 ni..kalau kaum adam ni kurang sket... kita yang tolong ingatkan apaknya..hahaha..

 Anak Baba....Anak Mama gak....hehe..

Rajin susun kereta ...atas sofa pun dia susun...hikss..

 Irfan..Irfan...entahla tak tau nak cakap, memang terharu saya tengok perkembangan dia...makin bijak, dah pandai cakap...certain-certain words boleh la kita paham dia...hehe..

 tengok dia susun kat sini plak....kreatif betui..hehe..

tinggi kan Irfan...nak sampai tiggi Speaker kt umah tu dh..hahaha..

We love you Irfan....muahhhhhhhhhh! 

#Syukran di atas anugerah dan amanah dari Allah swt...


26 comments:

Nurzakiah Hanum said...

semakin membesar

Cho Zila said...

sudah pastilah zura.. sentiasa teruja dengan perekmbanganny3r...

Sidratul Muntaha said...

budak skrg mmg tinggi2 dah
aqil tu
dah la beso
tinggi plak tu
tinggi dia skrg dah 3 suku tinggi aku!
aku ni cuma 5kaki 1 inci je
imagine la klu dah 15 thun nnti?
omakkaujah!
mesti tinggi
irfan ni tggi ikut abah diakan?!

Zura@Iwan said...

Hanum~

alhamdulillah...thks..

Zura@Iwan said...

Cho Ila~

sudah pasti kak..
anak no 2 hrp2 tk care gini gak..hehe

Zura@Iwan said...

Ayu~

aha kan ayu..
nnti tggi dia mak dia dh..hikss
seb baik pak dia tiggi..

aha..mybe ikut pak dia tiggi..
sbb ada yg kata, tgk dlm gmbr irfan ni bam2..tp dia kecik je..cuma tiggi..hehe

Nad MamaZN said...

Irfan ikut cam apak nya kot ni
Tggi
Tak lama jek lagi dah 2 thn kan
Cepat jek rasa
Sekali imbas nampak cam nayli plak irfan ni
Haha
Tang mana tah yg sama nya tu =P

fazilzura said...

dia kan dpt skit2 aura akil .. mmg harus tinggi ... + plak ayah irfan leh tahan jgk tinggi nye


** tingt part bapak2 melompat tingi ms kite berphotoshoot kt taman smbil melantak buah2

ieda immi said...

tu dia irfan ...
comelll di sisi baba
soo sweet ..

ALoNa CintamaniszLite said...

alhamdulillah, penyeri hati korang berdua sat jer nak 2 tahun dh ye...

PinKy MoMMa said...

mak ayah dia kan tinggi hehehe..tu la dia mengikut tu..ok juga irfan nak nyusun..anak iols baling2 lagi pitammmm :P

Zura@Iwan said...

Nad~

aha ikut apaknya kut tiggi.
tu arr tk lama dh masuk 2thn..sat je kan..

ye ke? sama tang mn tu Nad? tang idung kut..hahaha...

Zura@Iwan said...

fazilzura~

hehehe...
lps jumpa ko..aku lekat kan..haha
dpt aura akil gk tu..
tp akil putih bangat...hikss..
irfan tiggi..akil pon tiggi..hikss..

#psttt: hahaha..lawak plak bila ingt blk...

Zura@Iwan said...

ieda~

tu pun pyh kak..
tk mau kita peluk dia..
hehe

Zura@Iwan said...

k.alona~

alhamdulillah kak..
nnti style umor 2thn plak..haha

Zura@Iwan said...

Pinky~

ayah dia mmg tiggi..mak dia sederhana je..hehe...

uols...irfan pon ada baling2 gk taw..huhu

el said...

5 taun ea menunggu
tup2 irfan pun dah 2 tahun
apo nk dikato suka sgt aihhhhh
smoga ada rezeki uols tuk akan dtg nti amin :)

Zura@Iwan said...

el~

tu la..apa nk dikato..
mmg suka sgt la...
ameen...maceh doakan yer..

Myra Jay said...

Alhamdulillah..
Sweet moment ;)

Kesuma Angsana said...

kejap je rasa dah besar yer !

Zura@Iwan said...

MJ~

alhamdulillah..
thks dear

Zura@Iwan said...

KA~

aha tu le..kejap je kan..

wantie said...

lama noh nunggu.. tak pe ada jugak sorang.

Irfan.. bila besau nanti ko main susun real keta pulak kat depan umah ye..

Zura@Iwan said...

wantie~

ya la ...ada hikmahnya semua ni...
lmbt or cepat..alhamdulillah dpt irfan...

ameen..susun keta..tp bayor noh.hha

hainom OKje said...

Anak kita...mestilah sayangkan Zura hehe..... Ohh lama jugak Zura tunggu tuk dapatkan Irfankan...

Zura@Iwan said...

hainom~

betui okje..
siapa tk syg anak kan..hehe

aha lama juga la..